Vad kommer jag att sakna om jag köper en iPhone?

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Jag har fått ett riktigt bra pris på en iphone, vad kommer jag att sakna som vanliga mobiltelefoner har om jag byter till en iphone?

...Att vara pretentiös och egen samt problem men tyvärr även blixt.

Hur är Iphone jämfört med HTC Hero eller HD2?
Sugen på ny mobil, synd bara att de är så dyra :zpy

Det enda jag saknar med min är en bra lampa, hade en skitbra i min gamla SonyEricsson som jag saknar varje gång jag försöker få i sladden till motorvärmaren i mitt trånga jävla garage utan vettig belysning... :gnissla

Ps. Dem apps som finns räknar jag ej som bra lampor... :tummenupp

Det enda jag saknar med min är en bra lampa, hade en skitbra i min gamla SonyEricsson som jag saknar varje gång jag försöker få i sladden till motorvärmaren i mitt trånga jävla garage utan vettig belysning... :gnissla

Näe, faktum är att dom tre jävla lysdioderna på min K750 var värda guld, sedan hade jag en nokia med en fjuttig diod och telefonen jag har nu har inget lyse alls.

Sätt dit en lite ficklampa på bilnyckeln :tummenupp:tummenupp det har jag själv haft i alla år, funkar jättebra..

Sätt dit en lite ficklampa på bilnyckeln :tummenupp:tummenupp det har jag själv haft i alla år, funkar jättebra..

Jo, så kan man också göra. Men då måste man ju tänka till och ordna det vilket lär ta ett tag. Har tummen långt upp i röven ibland. För övrigt en sjukt snygg avatar, föredömligt!! :yoparty

Näe, faktum är att dom tre jävla lysdioderna på min K750 var värda guld, sedan hade jag en nokia med en fjuttig diod och telefonen jag har nu har inget lyse alls.

Jo, hade ett par dioder som användes som blixt. Men dem kunde även användas som lampa. Hur bra som helst! :tummenupp

Ja du kommer inte ha en telefon som är bra i nödsituationer då du inte kan trycka på den om du har handskar osv... dessutom går de ju sönder lättare... ett eller två tappande?

Men den är ganska cool...

Många jag känner som är van andra telefoner klagar på batteritiden, men det styr man ju till stor del själv med hur mycket man fipplar med den. (i början lär det vara hela tiden)

Sedan går ju det ju att stänga av sånt man inte använder (blåtand/WiFi) om man vill spara ström, men så fort man är inom ett WiFi nät så vill man ju använda det.

Det fanns tydligen någon app som gjorde att det var lätt att stänga av sånt IAF.

Möjligheten att ha telefonen i fickan.. Tjöp en htc tattoo istället :tummenupp

Möjligheten att ha telefonen i fickan.. Tjöp en htc tattoo istället :tummenupp

Du har för små fickor.

Ts: Du kommer att sakna att du inte kan avsluta ett samtal om du fått ett sms under det, då måste du först välja "läs/avbryt" innan du kommer åt läggpåluren-knappen.

Och en bunt pengar förstås.

*/ ?>
Back