vad kan man göra med en sticksåg?

Zeb_Macahan skrev:
1. Har du fått en blå Bosch i huvudet så har du fått en av Bosch´s proffsmaskiner till skänks. Ganska dyra maskiner mao.

Vad heter den? Ta reda på det och kolla vad den kostar. Sälj den sedan på blocket och köp något som är mycket roligare än en såg....

GST 85 PE
GST 120 E
GST 135 CE

Den billigaste kostar ny 1700 spänn, skulle gissa på 3000 för den dyra..

//jaG

jag vill inte ha nåt annat än en såg.

Varför fega?! Dra i metallblad och ge hojen lite nya former, det är ju ändå bara en honda :hihi
Annars kan du plocka fram sågen sätt en gurka på ett blad av modell längre så har du en helt annan grej fast en såg iaf.
Överaska pojkvännen med att fixa till formen på hans bike eller varför inte ett STOOORT titthål i ytterdörren med gardiner i?
//Tobbe

Jag måste säga att jag aldrig ens tänkt tanken att en sticksåg kunde användas som sexleksak. Jag är tydligen rätt unik, eftersom flera har föreslagit att anja ska montera än det ena, än det andra på sågen.

Frågan är ju om det hade kommit såna förslag om en man postat samma fråga.
Eller hoppas ni att tjejerna ska bli otroligt kåta om ni är lite fräcka? Det funkar troligen inte om man beter sig som en tolvåring och flabbar om gurkor och dildos, så ge upp och gå hem.

Mattias skrev:
Jag måste säga att jag aldrig ens tänkt tanken att en sticksåg kunde användas som sexleksak. Jag är tydligen rätt unik, eftersom flera har föreslagit att anja ska montera än det ena, än det andra på sågen.

Eller hoppas ni att tjejerna ska bli otroligt kåta om ni är lite fräcka? Det funkar troligen inte om man beter sig som en tolvåring och flabbar om gurkor och dildos, så ge upp och gå hem.

Ja, det klart att de blir kåta. De erkänner det bara inte.

Ska vi gå hem till dig?

Mattias skrev:

Ja jävlar, mattias predikar moral :rofl
//Tobbe

tilverka en snygg liten mek pall vettja En sån som du kan sitta på med et lock som du kan ha lite verktyg under, verktygen kan vara dom du behøver til at byta olja och ta av hjulen samt stramma kedjan..bra ide va? och ideen ska du få helt free of charge...

Ett jättepussel! Iväg och köp en spånskiva och en stor affisch!

Mattias skrev:
Inte så mycket moral som vanligt hyfs. Ett okänt begrepp i Växjö, måhända.
Vad är ditt problem?
Du är oftast spydig och grinig mot andra, men när det kommer till dig, ja då jävlar!
Tänk efter innan du lägger dina spydiga inlägg, om inte Anja fattade att det var ett skämt med gurka så har ni väl hål med gardiner i ytterdörren nu?
Eller varför inte göra rätt för sig och lämna in hittegodset?
//Tobbe

anja skrev:
häromdagen höll jag på att få en sticksåg i huvet när jag gick över vägen, och sticksågen betraktar jag numera som min. jag hade tenta i onsdags, och har varit på kursens sista seminarium idag. jag känner mig ganska lättad :brinnerup och bara känner att jag måste använda sticksågen till något kreativt och roligt omedelbums. nån som har nåt förslag på vad jag ska såga till?
Sälj den och köp lite STORA BOKSTÄVER :hihi

(Hämtade en soffa i Tumba i dag som var full av katthår, tänkte på dig då :pannkyss )

Noc skrev:
Sen bär hon ett Diesel-elverk på ryggen för att driva den med då? :hihi

Eller en ofantligt lång skarvsladd? :3freak

Ahjuste, sorry.

Elen du behöver för att använda sågen bör du ta från elledningen :3freak

(på egen risk dårå #2)

Skänk den till Mattias. Han är väl proffesionell möbelmontör nu för tiden och borde få användning för en sticksåg.

Eller så sågar du hans "nya" 160 säng mitt itu på längden när du e sur på han så får du sova ensam.

En sticksåg som verkar vara rymningsbenägen ? Tja, det heter ju kanske så av en anledning... Bäst att lämna den på trappen, så kan den sticka när den vill :)

Hur bär man sig egentligen åt och vart går man för att det ska regna nya sticksågar i kartonger på en :va Berätta för jag behöver oxå en såg....

TomK skrev:
En sticksåg som verkar vara rymningsbenägen ? Tja, det heter ju kanske så av en anledning... Bäst att lämna den på trappen, så kan den sticka när den vill :)
Jag har låst fast min, lika bra att vara på den säkra sidan :tungan

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back