Vad kan man göra i Sundsvall?

loser skrev:
Grogghak:
Svenssons (torget)
O´bar (bankgatan)
Liquid Bar (esplanaden)
Il Barone (bankgatan)

Bira / Whisky:
Bishops (bankgatan)

Bira (sunkhak):
Dubliner, Daltons.

Nattklubb:
Primero (bankgatan)
Oscar (vängåvan)

Nattklubb (sunkmodellen):
Espan, Red Rock, Aveny

OBS! Detta är min personliga uppfattningen, och jag är dum i huvudet!
:fyllisar

Mvh
D "Fd sundsvalliansk alkoholforskare" K

Åh, vilka minnen man får nu. Eller inte... :va :rolleyes: :D

Liquid Bar och Red Rock är nog efter min tid, hette de något annat innan?
 
Ninjaboy skrev:
Åh, vilka minnen man får nu. Eller inte... :va :rolleyes: :D

Liquid Bar och Red Rock är nog efter min tid, hette de något annat innan?

Om jag har förstått rätt så är Red Rock beläget i gammla Paradis lokaler, Liquid Bar är vid sidan av gamla Stekhuset.
 
mb skrev:
Gick dit förr, men helgen efter ett av besöken så var det skottdrama. Efter det har jag undvikt stället...

Tja, skulle jag räkna upp alla ställen där det har varit viftande med vapen, krossade flaskor och knivar så skulle man få stanna hemma. :näsblod

Däremot så var skottlossningen runt hörnet ifrån Oscar, och vad jag har hört hade det inte varit någon större förlust för raketforskningen i Sverige om dessa unga män hade lyckats med sitt upptåg att ha ihjäl varandra. (viss ironi skall detta läsas med) :gnissla
 
loser skrev:
Tja, skulle jag räkna upp alla ställen där det har varit viftande med vapen, krossade flaskor och knivar så skulle man få stanna hemma. :näsblod

Däremot så var skottlossningen runt hörnet ifrån Oscar, och vad jag har hört hade det inte varit någon större förlust för raketforskningen i Sverige om dessa unga män hade lyckats med sitt upptåg att ha ihjäl varandra. (viss ironi skall detta läsas med) :gnissla
Dessutom var han som sköt på besök i stan bara,stockholmare egentligen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top