loser skrev:Grogghak:
Svenssons (torget)
O´bar (bankgatan)
Liquid Bar (esplanaden)
Il Barone (bankgatan)
Bira / Whisky:
Bishops (bankgatan)
Bira (sunkhak):
Dubliner, Daltons.
Nattklubb:
Primero (bankgatan)
Oscar (vängåvan)
Nattklubb (sunkmodellen):
Espan, Red Rock, Aveny
OBS! Detta är min personliga uppfattningen, och jag är dum i huvudet!
![]()
Mvh
D "Fd sundsvalliansk alkoholforskare" K
Åh, vilka minnen man får nu. Eller inte...
Liquid Bar och Red Rock är nog efter min tid, hette de något annat innan?
