Johanjulgran
#25 supermotard
Jag ska till sundsvall och jobba v.45 (tisdag till fredag) och undrar om det finns något skoj att göra där efter jobbet?
Tror att det är på storgatan huset ligger som jag ska jobba i. jag kommer att bo i närheten utav det.
Tack på förhand /Johan
Tror att det är på storgatan huset ligger som jag ska jobba i. jag kommer att bo i närheten utav det.
Tack på förhand /Johan
Om inte det lockar skulle jag testa att gå ut o svänga dina lurviga på "restaurang esplanad" garanterat ragg,oavsett kön o läggning. 




