Vad kan man göra i Sundsvall?

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Brottby
Hoj
KTM 450 SMR -07
Jag ska till sundsvall och jobba v.45 (tisdag till fredag) och undrar om det finns något skoj att göra där efter jobbet?

Tror att det är på storgatan huset ligger som jag ska jobba i. jag kommer att bo i närheten utav det.

Tack på förhand /Johan
 
Jag ska till sundsvall vecka 46... Brukar ta en promenix runt norra stadsberget, hälsa på kompisar och göra en och annan krogvända när jag är där.
 
Johanjulgran skrev:
Jag ska till sundsvall och jobba v.45 (tisdag till fredag) och undrar om det finns något skoj att göra där efter jobbet?

Tror att det är på storgatan huset ligger som jag ska jobba i. jag kommer att bo i närheten utav det.

Tack på förhand /Johan
Oj oj oj,vart börjar man.Har jobbat som dörrslusk där o även förekommit som pugilerande statist på fritiden.Vad vill DU göra johan.Kan fixa allt ifrån toppnotchluder till det dyraste pudret du sett sen scarface. :yoparty Om inte det lockar skulle jag testa att gå ut o svänga dina lurviga på "restaurang esplanad" garanterat ragg,oavsett kön o läggning. :fyllisar
 
En nyfiken fråga bara.Vad e det för krångliga möbler som kräver en montör från hufvudstaden?
 
ktmjacke skrev:
En nyfiken fråga bara.Vad e det för krångliga möbler som kräver en montör från hufvudstaden?
För att jag är bässt :D

Nej men det är ett företag i sthlm som har sålt möblerna och vi är deras montörer. Därför så åker vi dit.

Nöjd med svaret?
 
Johanjulgran skrev:
För att jag är bässt :D

Nej men det är ett företag i sthlm som har sålt möblerna och vi är deras montörer. Därför så åker vi dit.

Nöjd med svaret?
Nöjd o nöjd,nu förstår man ju varför möbler e så dyrt.traktamenten o sånt menar jag.Men jag håller med föregående talare,runka i en glass e trevligt :tungan
 
Johanjulgran skrev:
Om ktmjacke fixar ett chyst luder som runkar åt mig och bjuder mig på glass så kan det funka :)
Du glömde kokainet,ett måste i en sån storstad som sundsvall.Eller va det gräs?????Kommer inte ihåg,va så suddigt typ :rofl
 
Johanjulgran skrev:
Om ktmjacke fixar ett chyst luder som runkar åt mig och bjuder mig på glass så kan det funka :)
Så om jag fixar en topphora så vill du bara ha ett handjob?????He he he,nåt o snacka om på fikat för den flickan kan jag lova.Men det e väl bäst att tillägga att jag inte har dom kontakterna på riktigt,annars blir man väl anmäld fär koppleri av nån ickeironisk människa som råkar läsa detta.
 
Men allvarligt talat så finns det lite grann o titta på i s-vall med närkommuner om vi snackar dagtid.Men personligen skulle jag råda dig till att glida ut till timrå o titta på hur deras eminenta hockeylag krossar o dominerar i elitserien :rofl
 
Finns ju ett forum för s-vall o timrå vettja,kolla om det finns nån där som vill träffa en fjollträskare över en bira. :)
 
ktmjacke skrev:
Men allvarligt talat så finns det lite grann o titta på i s-vall med närkommuner om vi snackar dagtid.Men personligen skulle jag råda dig till att glida ut till timrå o titta på hur deras eminenta hockeylag krossar o dominerar i elitserien :rofl

Modo Timrå 5-1 MUAHAHA :arsele
 
Förresten, då lär du va i sundsvall fredagen 19/11 va? Ska dit och se ett pink floyd-hyllningsband då. Floydian waves heter dom, biljetten är redan köpt :)
 
Grogghak:
Svenssons (torget)
O´bar (bankgatan)
Liquid Bar (esplanaden)
Il Barone (bankgatan)

Bira / Whisky:
Bishops (bankgatan)

Bira (sunkhak):
Dubliner, Daltons.

Nattklubb:
Primero (bankgatan)
Oscar (vängåvan)

Nattklubb (sunkmodellen):
Espan, Red Rock, Aveny

OBS! Detta är min personliga uppfattningen, och jag är dum i huvudet!
:fyllisar

Mvh
D "Fd sundsvalliansk alkoholforskare" K
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top