Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och de trivs inte bland mögel, så har man spindlar i huset kan man sova gott.![]()
Må så vara, men hos mig trivs dom i vasken i källaren och röret till överströmmaren på pannan.
Jag har också spindlar hemma, speciellt en är en riktigt arg jävel. Hur tar jag bäst itu med denna?![]()
Är det sant det där med spindlar & mögel, varför bor dom då gärna i gamla muggiga jordkällare...?
Grilla och ät?
Det brukar väl mest vara fuktigt och svalt där, inte så värst mycket mögel?
Jag hatar att dom har så jävla många ögon! Kan dom inte vara vanliga som alla andra djur? typ rådjur, dom är söta.
Du har aldrig satt näsan i en jordkällare.![]()
Jodå, jag brukade sno vin i mina föräldrars jordkällare.Hela taket var en massa av korsspindlar.
Men mögel hittade jag inte där.
Där brukar alltid finnas någon potäta som ligger och myser alldeles luden i ett hörn.
Men det är sant, i en riktig jordkällare finns ju inte så mycket som kan mögla, men har man någon binge i trä så blir den ganska snabbt angripen av mögel i en jordkällare.
Men inte fan kommer spindlarna att flytta om den börjar mögla iallafall.
Korsspindel?Den här spindeln bet mig i nacken den 2e juli, jag har fortfarande en kula kvar. Det gjorde ont dom faan i alla fall.
Har inte lyckats lista ut vad det är för art. Har 3 st som bor på min uteplats. Helsvarta med 2 vita fläckar på undersidan av kroppen. Ursäkta dålig bildkvalité.
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |