Vad kallar DU en äkta 08'a?

LazBoy skrev:
Precis! Sälj skiten.. :D :hihi

Nja inte sälja, Kanske kasta ut alla skåningar och ta dit några riktiga svenskar istället... :)

Är du skåning så ta inte illa upp, Jag menar inget illa jag bara skojar, Jag har faktist kompisar som är skåningar.. :hihi

roligt grej jag uppmärksamma när jag tillfälligt bodde nere i tok holm.
de va asskoj o åka tunnelbana o kolla på alla olika sorters människor de finns..

de roligaste var när dom sprang efter tunnelbane tåget o sen blir skitsur för att dom missa det o måste vänta 10 min typ :3freak

ozeo skrev:
de va asskoj o åka tunnelbana o kolla på alla olika sorters människor de finns..

de roligaste var när dom sprang efter tunnelbane tåget o sen blir skitsur för att dom missa det o måste vänta 10 min typ :3freak

klart att man blir sne...hur kul är det att vänta i 10min??

Dee_cati skrev:
Jag tycker västeråsarna är värre isåfall, de lider av nån form av mindervärdskomplex och tror att de är en förort till sthlm. Kanske inte otrevliga direkt men det är alldeles för stelt där borta iaf.
Som inflyttad kan jag bara hålla med...

ozeo skrev:

Det é ju bra störigt.. :huvet

Hets mot folkgrupp... Akta er så vi inte bränner ner folkets park i vad det nu än är för stad ni sitter och surar i, vad ska ni ta er till då?

Sen kan man göra som några i min klass och kalla sumpan för landet.. Allt utanför slusarna är bönder enligt dom. Själv bor jag i skärgårdens huvudstad waxholm.

Solan skrev:
"Bara för att jag inte bor i Katrineholm så har jag inte så mycket till övers för dom heller."
Se du vad dumt det ser ut? Eller så kanske du inte gör det. :rolleyes:
Kalla oss vad du vill, bara du håller dig härifrån (även när du växer upp och inser att inavel var ett större problem än du trodde i din by).

:yoparty

prulle skrev:
Sen kan man göra som några i min klass och kalla sumpan för landet.. Allt utanför slusarna är bönder enligt dom. Själv bor jag i skärgårdens huvudstad waxholm.

Jag bodde utanför vaxholm i nästan 10 år.. Det suger ungefär lika mycket som resten av stockholmsområdet och sverige i övrigt med för den delen..

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti