Vad jobbar alla med??

Lever studentlivets glada dagar... :rolleyes:
dvs, läsa en massa halvt-om-halvt ointressanta böcker o bara äta makaroner.. Har tänkt att bli lärare såsmåningom.
Ska dock jobba i sommar på ett labb, på en pappermassafabrik.

Yabba skrev:
2185229 Haha det känner man igen, jobbade som lastbilsrep förr.
Vilket skitjobb det var, men man lärde sig hur mycket som helst.
chafförer är ett släkte för sig :3freak
Tell me about it.... Jag längtar inte precis tills det bli vinter:S
Men svartfixmöjligheterna är iallafall bra. Det som är mest sugit är att vi går tvåskift med helgledigt vilket gör att man är borta från allt i en vecka....

Bikerbitch skrev:
2178142 Javafan, vi har också lite porr i butiken där jag jobbar. Upplåsbara dockor, dildosar, porrfilmer, fun fister you name it.
Hobbex eller? Vad är en funfister?

sEiKo skrev:
2187018 Tell me about it.... Jag längtar inte precis tills det bli vinter:S
Men svartfixmöjligheterna är iallafall bra. Det som är mest sugit är att vi går tvåskift med helgledigt vilket gör att man är borta från allt i en vecka....

Hobbex eller? Vad är en funfister?

Jupp... det är typ som en hand som hjälper en att runka eller nåt :)
Finns info på hemsidan tror jag, men den strejkade nu när jag skrev funfister som sökord ;)

Bikerbitch skrev:
2187795 Jupp... det är typ som en hand som hjälper en att runka eller nåt :)
Finns info på hemsidan tror jag, men den strejkade nu när jag skrev funfister som sökord ;)
Fan vad läskigt, det var ett tag sen jag var in på Hobbex sist det ser jag:S
Men utvecklingen går väl framåt som med allt annat:D

Kan tänka mig att det är en sån här som eftersöks!

150099.jpg

Varför ta saken i egna händer när det finns sådana här godsaker? Mjukt hudimitationsmaterial som ger ett skönt och tight grepp. Den medföljande vibratorn sätter extra krydda på upplevelsen!

FUBAR skrev:

:D
Nu blev du allt lite rädd va?

Äh vaffan du får väl bjussa lite!?
:tuttar :tuttar :tuttar :fyllisar :tuttar :tuttar :tuttar

Sundance Kid skrev:
2189018 Kan tänka mig att det är en sån här som eftersöks!

150099.jpg

Varför ta saken i egna händer när det finns sådana här godsaker? Mjukt hudimitationsmaterial som ger ett skönt och tight grepp. Den medföljande vibratorn sätter extra krydda på upplevelsen!

:D Ja, jävlar vilka grejer det finns..

Knuffe skrev:
2175025 CNC-svarv/fräs, fruktansvärt tråkigt jobb förrutom när nåt pajjar eller börja brinna :3freak

Haha! Vilken frukansvärt skön inställning!

Jobbade med att fylla på gasolflaskor på sommrarna som varit och det roligaste som kunde hända var när maskinen greppade flaskorna snett o öppnade upp en 20 bar gasolledning rakt ut i luften :)
Jävlar vilka moln det kunde bli!

Jobbar som frilansande datorgrafiker o gör 3D animation för datorspel o TV reklam.. Gammal hobby som blivit heltidsjobb.

Back