Vad jobbar alla med??

I veckorna färdigutbildad Utvecklingsingenjör. Ge mig ett jobb dämnit!

Annars har jag lång och trogen vana från skiftpisset på SKF...

Reklamsäljare, programledare och inom kort en egen firma vid sidan av detta.
Är så förbannat trött på att sälja, det står mig upp i halsen. Usch!
Bättre att köpa saker.

Ron_Stoppable skrev:
2178176 hehe joo.. men ja har imorrn med.. :död

Svensk Direkt Reklam
Blev fan rädd... Trode det stog för sverigedemokraternas riksförbund :3freak Och det hade varigt illa!

Mats FZR1000 skrev:
2178232 Säpo....!..

Får man ju inte säga :fatta!

På gamla goda tiden när det var lite ovanligt med mobiltelefoner och antenner på bilarna hade en bekant parkerat på sommaren och hade fönstret ner vevat när det gled det upp en bil brevid, killen i bilen sa "jaha så du jobbar också på firman", det bytte några korta ord varpå det gick upp för killen att han inte jobbade på "firman", killen gled snabbt vidare :hihi

Last edited:
På ett lager för film och musik. Inleveransavdelning.

Säljer bl.a. "DVD 2för99kr" till alla ICA, Statoil, Siba, EKO, City gross, COOP unt so weiter. Budgetsortiment alltså...

Last edited:
KGK skrev:
2178263 Får man ju inte säga :fatta!

På gamla goda tiden när det var lite ovanligt med mobiltelefoner och antenner på bilarna hade en bekant parkerat på sommaren och hade fönstret ner vevat när det gled det upp en bil brevid, killen i bilen sa "jaha så du jobbar också på firman", det bytte några korta ord varpå det gick upp för killen att han inte jobbade på "firman", killen gled snabbt vidare :hihi

Nä,just det...det var ju hemligt....Oups... :3freak

Jobbigt nu för tiden när "alla" har antenner... :näsblod

Ränner runt..

Försvarsmakten
Bilbyggare - Bygga specialbilar åt polis,försvar och olika företag
Larmledare/OP

Allt inom 2 år :banana Sugen på skyddsvakt nu men gillar mina arbetstider för mycket för att hoppa på ngt annat just nu

Back