Jag pratade lite med Mike igår (onsdag) och fick lite info,men det var väl ungefär det som stog på Bike.Däremot så vet jag att norska förbundet är väl dom som har strulat mest och det är inte Terje och Harald som vi har haft som tävlingsdomare på so utan det är några andra.Det är inte så lätt för Mike heller att rodda ihop en serie så alla blir nöjda.Dom har suttit och dividerat fram och tillbaka under hhösten och vintern,om vad vet jag inte men det har varit jobbigt för Mike vet jag.Nu i det närmaste så kommer det en intervju med Mike luff på highsider som är lite mer utförlig så alla förstår varför han har tagit det beslutet.Jag personligen tycker det är tråkigt på ett sätt men samtidigt hoppas jag att vi kan få till något bra till nästa år.En stor serie med en elite klass som till exempel Pro superbike eller vad den kan tänkas heta! Kontraktet med stcc går ju ut i år så vi alla måste ju hjälpas åt.När dom körde 600 i stcc så var det något nytt och spännande,när det blev pro superbike så var det nytt o spännande.Jag tror att det behövs något annat för att locka folk,vi människor vill ju bli underhållna när vi går på tävlingar det ska hända något hela tiden det är inte som på 80 talet när det inte fanns så stort utbuud som det finns nu.Tyvärr har inte jag kommit på något ännu men på något sätt måste det ju gå tycker jag.För roadracing tycker jag är det absolut roligaste att titta på och vara engagerad i.Micke