Vad har ni på er under skinnstället?

Nu finns viss risk att trådens fokus kommer flyttas, maria1980 har du redigerat din avatare :tungan

Fick otroligt nog på mig stället iår också, :D men det sitter lite löst? när jag böjer mig frammåt kan man vika ett litet veck vid magen. Nu börjar jag få noja av denhär tråden, nu tror jag att jag har 18 storlekar för stort ställ. :huvet

En varning bara använd inte underställ av syntetmaterial då det smälter vackert av värmen som bildas när man sitter och kanar på röven......
Själv så kör jag endast med aklingar under blir lite meck när man skall ha av stället och är svettig.

Jag måste bara fråga. Använder ni aldrig hojen som transport? Typ åka nånstans å sen va där UTAN att knata runt i stället? Man vill ju inte kuta runt hos polarna eller så i kallingar. Å ryggsäck SUGER att köra med om man tänkt ta med sig kläder.

BlueNote skrev:
Jag måste bara fråga. Använder ni aldrig hojen som transport? Typ åka nånstans å sen va där UTAN att knata runt i stället? Man vill ju inte kuta runt hos polarna eller så i kallingar. Å ryggsäck SUGER att köra med om man tänkt ta med sig kläder.

Min tanke precis..jag åker ganska oskyddat stor del av tiden för jag kan fan inte släpa runt hela garderoben och vägrar ha ryggsäck på hojen. Tankväskan rymmer en del..men jag är inte såld på den heller. Knepigt!

Edit..inte helt oskyddat men ofta i jeans....och ja jag vet precis hur jag skulle se ut om jag kom in på akuten efter att man klotar i jeans.

philsson skrev:
Fick otroligt nog på mig stället iår också, :D men det sitter lite löst? när jag böjer mig frammåt kan man vika ett litet veck vid magen. Nu börjar jag få noja av denhär tråden, nu tror jag att jag har 18 storlekar för stort ställ. :huvet

Va glad för det.. när jag böjjer mig frammåt svartnar det nästan för ögonen och äppelpajjen och pilsnern passerar i revy :huvet

Boris JR skrev:
En varning bara använd inte underställ av syntetmaterial då det smälter vackert av värmen som bildas när man sitter och kanar på röven......

Hur säker är du på detta? Vill få det utrett en gång för alla.

Bra att ha: Bomull, silke, siden ??

Dåligt: Syntet typ kraft. ??

Och isf, vart tjöper man "bra" underställ???

General E skrev:
Hur säker är du på detta? Vill få det utrett en gång för alla.

Bra att ha: Bomull, silke, siden ??

Dåligt: Syntet typ kraft. ??

Och isf, vart tjöper man "bra" underställ???

säkert någon "yrkes förare" som kan berätta vad de har under.. ett brandskyddat underställ lär ju inte smälta och lär heller inte vara gjort av naturmaterial?
bomull suger ju upp minsta droppe svett så av den anledningen vill man ju ha ett fukt-transporterande syntetställ..
vet inte vad man ska ha..

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back