Vad har ni i kutsen?

Fireblade 929 = RR kombi, ni skulle bara se platsen i kutsen! Tyvärr har jag ingen bild på det, men får plats med original verktyg, stor kedjespray, lås, ficklampa, tandborste, plånboken, tvätt svamp! :D Sjuukt mkt plats med andra ord! :tummenupp Me like it!

Fireblade 929 = RR kombi, ni skulle bara se platsen i kutsen! Tyvärr har jag ingen bild på det, men får plats med original verktyg, stor kedjespray, lås, ficklampa, tandborste, plånboken, tvätt svamp! :D Sjuukt mkt plats med andra ord! :tummenupp Me like it!

ja, isåfall är nya blejdarna som en sportkupe, inte plats för nåt annat än förare och passagerare och möjligtvis kreditkortet.

Originalverktygen, några säkringar, lås o ett par vanliga skyddsglasögon, skönt att ha om det blir för mörk med visiret.

DesmoHellman

Själv har jag en liten burk kedjesmörja, antiglidmatta för passageraren som frugan vill ha på när hon åker med......

Nog för att Ducati har vibrationer som tjejer gillar....:tuttar
Borde inte Absol eller en rejäl tvättsvamp bättre absorbera.. ..ehumm.....minska glidrisken? :)

...hahaha, italienskan är klart begränsad. :hihi Original "verktygssats" (jolåsåatte, klart sorglig syn, ser mer ut som något man servar symaskiner med) och mobil/plånbok/fickkamera brukar huseras i kutsen (en i taget dock, man får välja vad man vill ha där).

Behöver jag ha med mig prylar tar jag s80n...

/J

Larm, skivbromslås, plånbok, mobil, asken till öronpropparna, hemnycklar, snus.

Heh. Jag har ingen plats alls. Ingen cuts alltså. Kör med en topbox i plåt på 15-20 liter. Där får man plats med alla verktyg, mat, sambon, äkta matta och kristallkrona :)

haha oj jävlar i havet va grejjer. =):näsblod

Själv har jag skivbromslåset, en insektsnyckel, en skiftnyckel och en stjärnmejsel. Das ist alles. Sen är det ju typ fullt.

Ibland har jag en chokladbit där i, men jag börjar lära mig att det inte är någon bra ide på sommaren... i en svart hoj...

orginalverktyg.skivbromslås,solglasögon,keps och cigg är standard för mig,har lyckats trycka ner badshorts nån gång oxå men då fick jag köpa ny solbrillor efteråt:huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman