Maestro
Ny medlem
Sen en rolig gele som jag inte tänker säga vad de är...
En tub Durex glidmedel från Ullared tror jag det är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen en rolig gele som jag inte tänker säga vad de är...
En tub Durex glidmedel från Ullared tror jag det är.
Glidmedel är bara jobbigt, de flyger ut överallt så kvinnorna tröttna på det.
Jag har inte haft tops i öronen sen barndomen, morsan brukade envisas med att rengöra mina öron av nån anledning. Men för några år sedan va jag på läkarkoll inför fallskärmshoppning, och hon sa att jag hade vax i öronen. Hon skojja inte.
Köpte revaxör: FYFAN vad häftigt det var, det var så jävla mycket vax, det tog aldrig slut! Såg ut som soltorkade tomater för fan och det bara fortsatte landa nya i handfatet, trodde inte det kunde få plats så mycket skit i öronen. Måste varit 15 års vax jag fick ut dåfick dock jobba ett tag med vattensprutan innan den första klumpen lossna.
Fint öronminne.
Ps. Har man en pincett är man fan metro, där går gränsen

Vet man att det finns en sorts rollon ämnad för ögonen så är man genusförvirrad....

Tops är ju ett måste, jag gräver ur ett ton med damm ur öronen varje dag känns det som trots att jag har lurar i öronen hela dagarna.
Och pincett klarar man sig inte utan, hur fan ska man annars rycka bort infekterade skäggstrån eller irriterande 3cm långa näshår
Om man däremot använder den till att plocka ögonbrynen så håller jag med dig, då är man fan Stockholmare på riktigt![]()
Men,,,,,, jag brukar plocka mina ibland. Och jag bor 50 mil från stockholm och är född här. Vem vill se ut som ett jävla skogstroll höddedu, ansiktet lär växa igen ju.

En sådan "rollon" äger i alla fall jag... Jag känner mig säker i min sexuella läggning och är därför fri att använda den![]()
Den genusneutrale, metrosexuella mannen (eller hur säger man "hen" i singular bestämd form? Hennen?). En riktig karl kan se ut som fan utan att skämmas.Vem fan vill se ut som en trött och sliten tjackpundare när man inte behöver!
Den genusneutrale, metrosexuella mannen (eller hur säger man "hen" i singular bestämd form? Hennen?). En riktig karl kan se ut som fan utan att skämmas.
Tops är ju ett måste, jag gräver ur ett ton med damm ur öronen varje dag känns det som trots att jag har lurar i öronen hela dagarna.
:
Den använder jag dock mest till att klippa nagelband och dylikt eftersom jag annars tenderar att bita/slita/dra vilket oftast blir dåligt...
Jag har min till att spänna skruven som håller ihop nagelsaxen, är det fortfarande metro?Å andra sidan kanske det är metro att ha nagelsax...
Den använder jag dock mest till att klippa nagelband och dylikt eftersom jag annars tenderar att bita/slita/dra vilket oftast blir dåligt...
![]()
Sexuell frustration brukar te dig på det viset, brovat att borra så köttkrokarna får vara intakta?![]()

|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |