Biturbo
Min går i etthundra!
Det nödvändigaste... Dvs 4/5-delar finns kvar outnyttjat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Eltejp, vaniljsås, latexhandskar, rotborste, flugsmälla och Salubrin.
Jag har endast en påse buntband och en lapp från 1967 om vattenmätaravläsning i mitt badrumsskåp. Dessutom sitter badrumsskåpet i ett rum som på ritningen heter garage trots att det golvnivån är 2m under mark och infart utifrån saknas.
Jag kan erkänna mig förvirrad men iaf inte genusförvirrad...
Edit: Buntbanden är av öppningsbar typ om det var någon som undrade.
Har man en sån där rollon för ögonen är man definitivt genusförvirrad...
Vet man att det finns en sorts rollon ämnad för ögonen så är man genusförvirrad....
Tur att jag kör en kräm istället för rollon då.![]()

Skäggiga damen!Några hundra, orkar inte räkna.
Låter lite kinky tycker jag..Eltejp, vaniljsås, latexhandskar, rotborste, flugsmälla och Salubrin.
Ögonknark?![]()

Du är singel va?

Det enda viktiga jag har i badrumsskåpet är tops till öronen. Det står på förpackningen att man INTE få ha dom i öronen men vaffan ska man annars ha de till?
Finns inget bättre än att köra in en tops och riva om så det svartnar för ögonen :bättreänsex
Det enda viktiga jag har i badrumsskåpet är tops till öronen. Det står på förpackningen att man INTE få ha dom i öronen men vaffan ska man annars ha de till?
Finns inget bättre än att köra in en tops och riva om så det svartnar för ögonen :bättreänsex
Alla tops som marknadsförs till allmänheten är för stora i diametern för att uppfylla sin funktion att hjälpa till att plocka ut vax ur öronen. För varje klump du får ut trycker du in mer längre in i hörselgången. Tillslut blir det en vaxpropp och man hamnar hos mig...

Jag har kommit på att Gem (TM) är lösningen!
Förbannat bra att rensa öronen med![]()

Alla tops som marknadsförs till allmänheten är för stora i diametern för att uppfylla sin funktion att hjälpa till att plocka ut vax ur öronen. För varje klump du får ut trycker du in mer längre in i hörselgången. Tillslut blir det en vaxpropp och man hamnar hos mig...
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |