Vad har ni i badrumsskåpet?

Jag vet inte längre då mitt eget badrums skåp är invaderat av linsvätskor, olika sortors bomulspaddar och massa annat som inte är mitt. :crash

Du är singel va?

Jag har endast en påse buntband och en lapp från 1967 om vattenmätaravläsning i mitt badrumsskåp. Dessutom sitter badrumsskåpet i ett rum som på ritningen heter garage trots att det golvnivån är 2m under mark och infart utifrån saknas.

Jag kan erkänna mig förvirrad men iaf inte genusförvirrad...

Edit: Buntbanden är av öppningsbar typ om det var någon som undrade.

Vet man att det finns en sorts rollon ämnad för ögonen så är man genusförvirrad....

Tv-reklam...

Anledningen att jag minns den var för att den skulle innehålla uppiggande koffein...

Hur det skulle upptas genom ögonen vet inte jag, jag brukar dricka mitt kaffe...

Klöver vaselin, tandkräm, tandborste, hårvax, rakhyvel, rulldeo och såndär toalettparfym :3freak

Det enda viktiga jag har i badrumsskåpet är tops till öronen. Det står på förpackningen att man INTE få ha dom i öronen men vaffan ska man annars ha de till?

:mad:

Finns inget bättre än att köra in en tops och riva om så det svartnar för ögonen :bättreänsex

Du är singel va?

Nej, gift förvånansvärt nog. :va

När (om) badrummet blir färdigt så kommer det väl upp ett nytt skåp antar jag men det ska delas med två honor så där lär jag inte få plats med mina buntband.

Det enda viktiga jag har i badrumsskåpet är tops till öronen. Det står på förpackningen att man INTE få ha dom i öronen men vaffan ska man annars ha de till?

Finns inget bättre än att köra in en tops och riva om så det svartnar för ögonen :bättreänsex

Tops är suveräna till att rena cpu-kylare med

hyvel,3 nya blad till den , trimmern , aftershave 6 prylar .... resten står på handfatet ...tandborste å sånt

Deo, tandborste, tandkräm, foundation, mascara, läppglans, hudkräm, hårborste. Som tjej tycker jag det är ganska duktigt jobbat. Speciellt med tanke på att sminkprodukterna nästan aldrig används.

Last edited:

Alla tops som marknadsförs till allmänheten är för stora i diametern för att uppfylla sin funktion att hjälpa till att plocka ut vax ur öronen. För varje klump du får ut trycker du in mer längre in i hörselgången. Tillslut blir det en vaxpropp och man hamnar hos mig...

Alla tops som marknadsförs till allmänheten är för stora i diametern för att uppfylla sin funktion att hjälpa till att plocka ut vax ur öronen. För varje klump du får ut trycker du in mer längre in i hörselgången. Tillslut blir det en vaxpropp och man hamnar hos mig...

Jag har kommit på att Gem (TM) är lösningen!
Förbannat bra att rensa öronen med :hihi

Det är för att allmänheten inte får tag på sådana där fiffiga skrapor med en ögla som doktorn har

Bättre med revaxör, sen sköljer man med kallare vatten än ljummet så får man en dunderfylla utan sprit :D

Jag har parfym, rollon, raklödder, rakblad, rakkniv, tops, revaxör, öronsköljare, nästrimmer, eltandborste, tandtråd, munskölj, hårgele, och lite damm.

Sen en rolig gele som jag inte tänker säga vad de är...

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...