Vad har ni handlat tråden

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date

Kneedrag

Guest
Hoj alla glada
Vad för hojrelaterade inköp har ni gjort under vintern? Lägg in lite bilder , pris och var ni köpt det.

Gixxertina

jag har:

köpt helsystem(yoshimura trc carbon), komplett plastkitt och dekalkitt till ett pris av 6300kr från www.btosports.com

skaffat carbonfilm för att klä framgaffeln i.

pulverlackat ram o styre svart.

kvar o göra: skaffa nya motardfälgar (guld), ny mätare, ny lampa, diodbrygga bak, framskärm, yz avgaskam. polera grejer, klä framgaffeln o lite annat, sen är det bara att börja sätta ihop den.

attachment.php

attachment.php

Last edited:
jag har:

köpt helsystem(yoshimura trc carbon), komplett plastkitt och dekalkitt till ett pris av 6300kr från www.btosports.com

kvar o göra: skaffa nya motardfälgar (guld), ny mätare, ny lampa, diodbrygga bak, framskärm, yz avgaskam. polera grejer, klä framgaffeln o lite annat, sen är det bara att börja sätta ihop den.

attachment.php

attachment.php

din hoj kommer bli ubersnygg:yoparty :yoparty

din hoj kommer bli ubersnygg:yoparty :yoparty

nu har jag mailat angående prisuppgift för motardfälgarna, oså har jag polerat lite idag. blev bra som fan.. ser sådär läskande ut när ramen ligger helt kliniskt ren och glänser lite svartblankt sådär o bakramen lyser blankt =) :yoparty

hoppas allt blir som planerat så kommer hojen bli grym :tummenupp

jag har:

attachment.php

attachment.php

Jädrar va möe bröte du handlat då! :yoparty

Vart pulverlacka du grejerna? Skulle vilja lackat ramen svart... om man nu får tummen ur. :)

Om det är intressant så kan jag slänga upp bilder på huvudram + bakram tillsammans med framgaffeln klädd i carbon imorgon?

Ja gör det!

Va gick pulverlacken på?

okej, dock har jag ingen kamera, råkade pajja dne förra veckan.. så det dröjer typ en vecka till innan jag får tillbaka den. får lira bilder med min k800i.

pulverlacken är väl rätt dyr om man läser vad andra betalar.. 1500kr per ram, om du lämnar in mer grejer blir det självklart billigare, jag lämnade in 2st ramar, 4 fotpinnar och 1 styre för 2500kr.. men jag rekommenderar ändå dig o göra det, sjukt bra resultat.. :tummenupp

nu kommer 2st bilder, dock blev det helt värdelös kvalitet på dom! orkade inte lyfta in bakramen, men den är blankpolerad..

Det blev väldigt bra i verkligheten :tuttar

Bifogat

• ram.JPG
    ram.JPG
    90.4 KB · Visningar: 72
  • ram1.JPG
    ram1.JPG
    95 KB · Visningar: 67
slänger in några något bättre bilder på hur min hoj står nu.. passade på o knäppa korten när jag städade ur garaget idag.. bättre sent än aldrig :tummenupp :näsblod

edit: det är svårt o få bilderna skarpa o bra med blixten.. :mad:

Bifogat

• gaffel.JPG
    gaffel.JPG
    103.6 KB · Visningar: 57
  • sida.JPG
    sida.JPG
    136.8 KB · Visningar: 58
Back