Vad har ni för yrke?

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Tänkte kolla vad folk arbetar med.
Själv så e jag ekonom, men jobbar som vårdbiträde! Om ni behöver blöjbyten eller hjälp med att matas så kan ni väl Pm:a mig. :D :hej :hej

Har precis sagt upp mig på ericsson till förmån för en utbildning på kth (man kan ju inte jobba för skorpsmulor hela livet)!.

Hightuned skrev:
Har precis sagt upp mig på ericsson till förmån för en utbildning på kth (man kan ju inte jobba för skorpsmulor hela livet)!.

Hel rätt inställning! Student livet e så jävla kul du kommer nog att trivas! :tummenupp

OK/Q8
Planerar att börja plugga igen om några år...tänker jobba ihop så mycket pengar att jag kan gå i skola i minst 5 år och samtidigt ha råd med mc

Fast jag vet inte vad jag ska plugga än....Musik eller Ekonomi, man vet aldrig

Gun Mechanic S/L.

Jobbar med tryckluftskompressorer och tryckluftskanoner, och fryser just nu arschlet av mig i nordsjøn....satan vad kallt det ær efter ha jobbat i medelhavet i 4 år :skrämd

Tror det finns en svensk till som har det jobbet jag har :D

Hightuned skrev:
Du också :skrämd :tummenupp Ska säga upp mig om jag kommer in till det jag har sökt :tummenupp Det är ingen kul att jobba för dom 3 korvarna :zpy

Re: Re: Vad har ni för yrke?

Ambulanssjukvård...
Jobbar i dag, började 08 i morse, o slutar 08 i morron söndag.
roligare kan man ju ha en lördag... :fakta

Re: Re: Re: Vad har ni för yrke?

ambulans skrev:
Ambulanssjukvård...
Jobbar i dag, började 08 i morse, o slutar 08 i morron söndag.
roligare kan man ju ha en lördag... :fakta

Vadå, är det inte kul att sitta i en ambulans och knapra överblivna piller i 24 timmar? :1pajas

Re: Re: Re: Re: Vad har ni för yrke?

oFFkeFF skrev:
Vadå, är det inte kul att sitta i en ambulans och knapra överblivna piller i 24 timmar? :1pajas

hahaha.. jodå, fast man blir så vinglig i knäna när man ska ut på trafikolyckor.. folk undrar ju .

* hick.... chaaaft ont läääänge ?? ... snubbel, .. hick* :rolleyes:

Internationell service ing. på Tetra pak. Så på måndag åker man till England en vecka och skall jobba.

Om någon inte märkt det ännu så är jag slaktare. Är med å avlivar å slaktar ca 120 kossor å 600 svin varje dag... :kulspruta :tummenupp

Lot of souls on my mind... NOT! :D

Rekomenderas varmt, kul jobb, bra betalt, behövs ingen utbildning... :fakta

Kontorsråtta :rock Är Teknisk-säljare (alltså säljer belysnings lösningar)

Men ska plugga till polis så fort jag orkar söka :fakta

Jag är en blekfet högstadielärarinna som plågar barn, framförallt genom att förstöra deras framtida intresse för både det svenska och det engelska språket.

*/ ?>
Back