Vad har ni för yrke?

Jobbar som säljare på onoff.. fast nu e jag sjukskriven minst 6 månader framöver.. e riktigt trött på jobbet.. då man alltid jobbar.. e ju aldrig ledig.. jobbar mellan 9.30-20 o nästan varje helg.. men visst så få man ju ganska mkt lön oxå (för att var inom handels).. men man vill ju gärna ha ett liv oxå.. så kommer nog o söka nytt jobb när jag börjar kunna gå igen..

Macho Woman skrev:
...umgås med kompisarna och utöva fritidsaktiviteter som hojåkning och öldrickande. Livet skulle vara jävligt tomt annars.
Inte visste jag att du är en sån djuping. Själv är jag sockerbagare. Nu ska jag gå och lägga mig. Det blir Duinoelegierna av Rilke som nattlektyr. Natti natti :hej

Jobbar diagnos på Saab.

och så lite vid sidan av på Solectron..
Fritid är onödigt. Hojsäsongen är ju ändå nästan slut.

Pluggar 2:a året på Industriell IT & Mekatronik- programet KTH i Kista. Jobbar kvällar och helger på Fujitsu Invias support. lagom spännande med andra ord. :crash

Jobbar som chaufför med eget företag. 5 fjärrbilar och 9 anställda gör att det blir mycket pappersjobb och lite körande. Dessutom är jag internationell domarkandidat i volleyboll och dömer elitserien hela vintern.

Taxi driver. Trivs som fan, när man inte får in idioter och rånare i bilen :rolleyes: :finger

Automationstekniker, fixar el-styrningar till special maskiner... Mycket ritande, programmering, och prov körning...

Vill ni styra nåt så ASK ME!

Antenntekniker med eget företag. Jag fixar TV antenner, paraboler och kabel-TV. Dessutom en del installationer av hemmabio. :D

veckodagar är man en kontorsslav
helger om jag vill kör jag turistbuss
många resor blir som betald semester
utrikes mm kanonbra extra kneg

Själv så e man.....

Kock

jobbar som arbetsledare på Falck...helt ok med en jevla massa hojjåkare som kollegor :rock

Själv ska man väll som alla andra bli civilingenjör :rolleyes:

Någon som vet igentligen vad ens arbetsuppgifter är?
Får bara konstiga svar från alla, det verkar som ingen vet vad det innebär att vara civilingenjör :va

Back