Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men till jul hoppas man få det fixat.
Eas skrev:Skinnställ-Arleen ness 3995:- REA
Ryggplatta-Dainese 800:-
Stövlar-Oxtar SS Performance 1500:-
Handskar-Alpinestar 1400:-
Hjälm-Shoei Raid invader 2495:- REA
Måste ha ny ryggplatta!! Gammal som gatan! Vilket tror ni är bäst?? Skiter i priset när det gäller ryggplatta, ska ha det bästa!

Är det denna?Rasorblade skrev:Dainese Wave!!!![]()
Eas skrev:Är det denna?
Jag tittade lite på Dainese.com. dom har västar med platta. Dom verkar bra!lorkan skrev:Japp. Men UFO har släppt ngn ny platta va ? Den såg bättre ut än den förra. Dock är jag mkt nöjd med min UFO.
En sån har jag också funderat på. Jag gillar inte själva bältesdelen som är på 99% av alla ryggskydd. Dels så blir kardborrebandet slappt efter ett par säsonger och dels har bältet en förmåga att vika sig så det skär in i magen.Eas skrev:Jag tittade lite på Dainese.com. dom har västar med platta. Dom verkar bra!
Jag håller med dig! Dessvärre så har jag inte sett dessa västar någonstans förutom på nätet och man vill ju prova innan man köper!Esquire skrev:En sån har jag också funderat på. Jag gillar inte själva bältesdelen som är på 99% av alla ryggskydd. Dels så blir kardborrebandet slappt efter ett par säsonger och dels har bältet en förmåga att vika sig så det skär in i magen.

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |