flugan
Vem vet
Hur transporterar ni båge och pick-å-pack till träningar och räjz.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är en "530 diesel"? Jag antar att det är något som ska dubblera som dragbil och laståsna för barnvagnar.oFFkeFF skrev:Från och med i år blir det ingen buss. Har precis shoppat en 530 diesel, släp till tävlingarna i år, till nästa år blir planen en husvagn.
Teddy skrev:Vad är en "530 diesel"? Jag antar att det är något som ska dubblera som dragbil och laståsna för barnvagnar.
Inte lagad än?Alicia skrev:Vi bytte bort Caravellen mot en SUV och ett 9 meter långt släp.
Kommer att ta längre tid till banorna men vi kommer att sova underbart.
Riktiga sängar och kylskåp slår en tom luftmadrass i en kall Caravell.

HanneZ skrev:Inte lagad än?
Anledning nummer 1 till att jag inte rejsar är att jag inte har råd med en husbil med garage än. Att ha en ball buss med värme o xbox känns nästan viktigare än själva rejsingen![]()
bild på åket?Alicia skrev:Att bo i en Caravell en hel sommar är inget att rekommendera.
Även fast den hade sina stunder![]()
Släp kanske inte är det smidigaste, men nu får vi utan problem med oss tre hojar, däck och all annan utrustning.
Caravellen var lite för liten.
MostWanted skrev:bild på åket?
GSXR1100R skrev:Golf kombi på brutala 90 hastkräftor & släpvagn, inte så kul men det funkar, man får vaselinpacka inför ERF, drömmer om en buss men inte en Transvestit.
Budgeträijz på hög nivå! Me like!flugan skrev:Provat att sova bak i kombin än?
Men torkel inte skall du falla in i kön och köpa dig en polar, byt istället upp dig till en nyare ambulans de sålde nydligen ut jättefina 940 ambulanser på fordonslagret.....Torkel skrev:Jag ska byta ut ambulansen mot en Polar 300 i år. Ingen som vill ha en cool ambulans att glida omkring i? Se min signatur för info och bilder.
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife