LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
HMS har sin gamla till saluBoris JR skrev:Men torkel inte skall du falla in i kön och köpa dig en polar, byt istället upp dig till en nyare ambulans de sålde nydligen ut jättefina 940 ambulanser på fordonslagret.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HMS har sin gamla till saluBoris JR skrev:Men torkel inte skall du falla in i kön och köpa dig en polar, byt istället upp dig till en nyare ambulans de sålde nydligen ut jättefina 940 ambulanser på fordonslagret.....
Tankar du inte innan du åker hem?Abloy skrev:Tränar men tävlar ej.
Kör cykel till banan, tar av mig ryggsäcken, ställer ut laptimern, gasar runt tills tanken är tom, stoppar ner laptimern i ryggsäcken tar på mig ryggsäcken och åker hem.![]()
MostWanted skrev:Tankar du inte innan du åker hem?
Hur gjorde du vid tillfället då avatarfotot togs?Abloy skrev:Tränar men tävlar ej.
Kör cykel till banan, tar av mig ryggsäcken, ställer ut laptimern, gasar runt tills tanken är tom, stoppar ner laptimern i ryggsäcken tar på mig ryggsäcken och åker hem.![]()

Statoil vid avfarten till Söråker?Abloy skrev:Tankar fullt en mil före jag kommer till banan och på samma mack igen när jag åker hem, fixar även däcktrycket på samma ställe. Lite tråkigt att köra med full tank på banan men enkelt är det. Skulle tro att bensinen räcker till ca 10 mil bankörning.
Too late, polarn redan inköpt!Boris JR skrev:Men torkel inte skall du falla in i kön och köpa dig en polar, byt istället upp dig till en nyare ambulans de sålde nydligen ut jättefina 940 ambulanser på fordonslagret.....
Nya ambulanser är inget för mig, det ska vara gamla fina klassiska tyska lok om det ska vara nå't!|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife