Vad har hänt?

Hur bar sig Markus åt för att förtjäna en dubbelbanning?? :lol Berätta! Jag måste bara lära mig hur man gör.:)

Oj, det är så många olika trådar och inlägg, de flesta censurerade dessutom pga av allt olämpligt innehåll ;) så man kan minst sagt säga att Markus hade kämpat långt och länge innan han tappert erhöll sin banning förra hösten.
En mäng personliga påhopp förekom i nästan var och varannan tråd jag deltog i, och där jag nog blivit kallad för det mesta en kvinna kan bli kallad för av Markus. :näsblod

Dödsstöten kom dock i en tråd där han precis efter mitt inlägg skrev ett duktigt långt och utförligt svar till mej, dock behandlade detta inte trådämnet som sådant, utan hur patetisk han tyckte hela min existens var.
Där och då gick han för långt och för hårt fram, och det var också den slutgiltiga anledningen till att han blev :banana i en vecka.
Jag har för mig att han innan dess hade fått 3 varningar gällande annat, så det kan ju kanppast ha kommit som en chock för SH:s egna sturska badboy.

Hade det varit en politisk diskussion eller än hellre något gällande Islam hade jag förstått hans enorma frustration som riktades emot mej då, men detta var bara en oskyldig tråd som Prulle (om jag inte missminner mej fel?) hade startat.

Men nu har Markus suttit av sitt straff och jämför man med förra hösten så behandlar han mej numera som en porslinskatt. :rolleyes:
Tja, nog om det. Man ska inte väcka den björn som sover. :)

Oj, det är så många olika trådar och inlägg, de flesta censurerade dessutom pga av allt olämpligt innehåll ;) så man kan minst sagt säga att Markus hade kämpat långt och länge innan han tappert erhöll sin banning förra hösten.
En mäng personliga påhopp förekom i nästan var och varannan tråd jag deltog i, och där jag nog blivit kallad för det mesta en kvinna kan bli kallad för av Markus. :näsblod

Dödsstöten kom dock i en tråd där han precis efter mitt inlägg skrev ett duktigt långt och utförligt svar till mej, dock behandlade detta inte trådämnet som sådant, utan hur patetisk han tyckte hela min existens var.
Där och då gick han för långt och för hårt fram, och det var också den slutgiltiga anledningen till att han blev :banana i en vecka.
Jag har för mig att han innan dess hade fått 3 varningar gällande annat, så det kan ju kanppast ha kommit som en chock för SH:s egna sturska badboy.

Hade det varit en politisk diskussion eller än hellre något gällande Islam hade jag förstått hans enorma frustration som riktades emot mej då, men detta var bara en oskyldig tråd som Prulle (om jag inte missminner mej fel?) hade startat.

Men nu har Markus suttit av sitt straff och jämför man med förra hösten så behandlar han mej numera som en porslinskatt. :rolleyes:
Tja, nog om det. Man ska inte väcka den björn som sover. :)

Fifan, sicken illbatting. Förstår inte hur jag kan ha missat detta när det begav sig.
Men tre varningar gällande annat... Borde man inte varnas angående den specifika försyndelsen innan :banana kommer? Vad säger de som håller i bödelsyxan?

Nej nu tror jag det här måste nyanseras litet.
:)
Några varningar innan hade inte förekommit, jag kan publicera alla mina varningar för den som är intresserad.
prulle kallade sig något annat i den tråden förresten, han har tydligen flera log-in (något jag noterat att man ser mellan fingrarna på, blir man bannad på ena kontot kör man det andra).
I alla fall så tror jag inte det var i den tråden, där jag förmodligen poängterade det olämpliga i att dundret gav livsråd, utan i tråden där dundret skrev om mode som jag med kanske lite för stor tydlighet uttryckte mina åsikter om kvasivetenskap i stil med "Textil som förtryck", "Palestinasjalen ur ett genusperspektiv" eller "Kånkens betydelse för filantroposofin".

Att jag drog på för mycket är ju redan avgjort i och med banningen och jag förtjänade den säkerligen. Det som däremot inte är sant är att jag skulle kallat dundret "allt hemskt som man kan kalla en kvinna", i övrigt tror jag hon har rätt.

:hej

Och vi blir aldrig bannande heller.:hihi

Å jo, korvgubbe åkte på en banning runt 2005 - han var förnärmad i säkert ett kvartal, tror han kan ha kvar länk till det i sin signatur fortfarande faktiskt. :lol

Fler av besserwissrarna har åkt ut, Bingo var roligast av alla när han fick stå i skamvrån. Det var i samband med att jag och korvgubbe bannades 2005 om jag minns rätt, rätt vad det var satt han där och skrev hur förnuftigt det var av Swedie att banna oss - vilket i sig renderade i några dagars avstängning. :rofl

Några varningar innan hade inte förekommit, jag kan publicera alla mina varningar för den som är intresserad.

Ja tack, dom vill vi gärna se, vi som aldrig fått någon.:)

prulle kallade sig något annat i den tråden förresten, han har tydligen flera log-in (något jag noterat att man ser mellan fingrarna på, blir man bannad på ena kontot kör man det andra).

Så allvarliga brott borde väl rendera livstidsbanning, åtminstone på ena kontot.

...åsikter om kvasivetenskap i stil med "Textil som förtryck", "Palestinasjalen ur ett genusperspektiv" eller "Kånkens betydelse för filantroposofin".

Jag förstår förstår definitivt Dunderdonnans upprördhet. :rofl

Å jo, korvgubbe åkte på en banning runt 2005 - han var förnärmad i säkert ett kvartal, tror han kan ha kvar länk till det i sin signatur fortfarande faktiskt. :lol

Då är han ju ingen Bror Duktig längre, juh.

Fler av besserwissrarna har åkt ut, Bingo var roligast av alla när han fick stå i skamvrån. Det var i samband med att jag och korvgubbe bannades 2005 om jag minns rätt, rätt vad det var satt han där och skrev hur förnuftigt det var av Swedie att banna oss - vilket i sig renderade i några dagars avstängning. :rofl

Det var Bror Duktigt så det räckte med en sådan snusförnumstighet. Är Du säker på att det bara blev några dar? Har inte sett Bingo här på åratal.

Jag vill också bli bannad. Jag tror jag håller på bli någon jävla svärmorsdröm, och det vill man ju inte vara.

Hur gör jag?

I alla fall så tror jag inte det var i den tråden, där jag förmodligen poängterade det olämpliga i att dundret gav livsråd, utan i tråden där dundret skrev om mode som jag med kanske lite för stor tydlighet uttryckte mina åsikter om kvasivetenskap..
Att jag drog på för mycket är ju redan avgjort i och med banningen och jag förtjänade den säkerligen. Det som däremot inte är sant är att jag skulle kallat dundret "allt hemskt som man kan kalla en kvinna", i övrigt tror jag hon har rätt.

:hej
Jag VET att det var i just den tråden, självfallet var det i så många andra trådar också, men det var där och då du bidde bananad. :fakta

Du skrev i tråden det är mycket riktigt, att du ansåg det vara mycket olämpligt av mej att livsråd då jag, citat:
"endast var en patetisk liten fjantig 17-årig ballerinabimbo som satt uppe på Frescati och inte visste ett skit om livet, och att du aldrig någonsin skådat ett sådant pinsamt våp som trodde hon visste nåt här på SH"

Sen poängterade du givetvis att jag var hojlös i sammanhanget, och jag kommer även specifikt ihåg att du använde ordet imbecill :confused: när du så vackert delgav dina känslor för mej.
I remember. :tummenupp
Drömmer faktiskt fortfarande mardrömar om det. :gråta

Edit: Ska försöka hitta den...

Last edited:
Jag vill också bli bannad. Jag tror jag håller på bli någon jävla svärmorsdröm, och det vill man ju inte vara.

Hur gör jag?

Hoppa på nån. Skriv nåt om kamphundar. Gör reklam för något. Klaga på invandrare eller annan minoritet. Hur lätt som helst. Jag kan fixa en trippelban any day.

"endast var en patetisk liten fjantig 17-årig ballerinabimbo som satt uppe på Frescati och inte visste ett skit om livet, och att du aldrig någonsin skådat ett sådant pinsamt våp som trodde hon visste nåt här på SH"

Klockrent personangrepp. Vasst och träffsäkert. Rena skolboksexemplet faktiskt :hihi

citat:

Det där är faktiskt inget citat men det är nog ganska nära sanningen det jag skrev och förutom att vara något oförskämt så tycker jag faktiskt det innehåller litterära kvalitéer. :mattias
Den där skopan fick du efter klädtråden, Prulles Leppe-tråd var droppen.
:fakta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...