dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Hur bar sig Markus åt för att förtjäna en dubbelbanning??Berätta! Jag måste bara lära mig hur man gör.
![]()
Oj, det är så många olika trådar och inlägg, de flesta censurerade dessutom pga av allt olämpligt innehåll
En mäng personliga påhopp förekom i nästan var och varannan tråd jag deltog i, och där jag nog blivit kallad för det mesta en kvinna kan bli kallad för av Markus.

Dödsstöten kom dock i en tråd där han precis efter mitt inlägg skrev ett duktigt långt och utförligt svar till mej, dock behandlade detta inte trådämnet som sådant, utan hur patetisk han tyckte hela min existens var.
Där och då gick han för långt och för hårt fram, och det var också den slutgiltiga anledningen till att han blev
i en vecka.Jag har för mig att han innan dess hade fått 3 varningar gällande annat, så det kan ju kanppast ha kommit som en chock för SH:s egna sturska badboy.
Hade det varit en politisk diskussion eller än hellre något gällande Islam hade jag förstått hans enorma frustration som riktades emot mej då, men detta var bara en oskyldig tråd som Prulle (om jag inte missminner mej fel?) hade startat.
Men nu har Markus suttit av sitt straff och jämför man med förra hösten så behandlar han mej numera som en porslinskatt.
Tja, nog om det. Man ska inte väcka den björn som sover.
Berätta! Jag måste bara lära mig hur man gör.