Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fotrally skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,785813,00.html
Här kommer "baksmällan" för att ni klagar så mycket för lite snö!![]()
FeeBee skrev:Var du tvungen att döda ALLT mitt hopp om att våren är på väg...?!![]()
Ja någonstans blir det väl till att flyttaFotrally skrev:Sorry....men jag var bara tvungen!![]()
Hur som helst är det bara att inse att vi bor i sverige och inte i spanien!![]()
Insett det har jag väl, svårt och missa att jag fryser röven av mig halva min livstid, men jag kunde ju FÖRSÖKA att förtränga det.. Tills DU kom och förstörde allt!!!Fotrally skrev:Sorry....men jag var bara tvungen!![]()
Hur som helst är det bara att inse att vi bor i sverige och inte i spanien!![]()
Sååja, vi bor i Skåne (Skeoåne) iallafall,FeeBee skrev:Insett det har jag väl, svårt och missa att jag fryser röven av mig halva min livstid, men jag kunde ju FÖRSÖKA att förtränga det.. Tills DU kom och förstörde allt!!!![]()
Hmm.. Nu blev det helt plötsligt lite ljusning mitt i alla mina bekymmer..! Tack..!Oddjob skrev:Sååja, vi bor i Skåne (Skeoåne) iallafall,
tänk på stackarna där uppe så har vi det ganska bra![]()
Fotrally skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,785813,00.html
Här kommer "baksmällan" för att ni klagar så mycket för lite snö!![]()
FeeBee skrev:Hmm.. Nu blev det helt plötsligt lite ljusning mitt i alla mina bekymmer..! Tack..!![]()
Xyron skrev:Doh!
Jag har ett problem.. ska köra hojjen till besiktning den 24e mars.
fast med lite bredställ ska det väll gå![]()
Fotrally skrev:Ja du se...tänk positivt!
Edit: Förresten det sämsta man gör här i livet är att förtränga saker...bättre att inse läget och försöka hantera det!![]()
FeeBee skrev:Har du något tips på hur man hanterar alternativt botar kallare-än femtion-grader-fobi?!![]()
Jätteroligt.....Starstriker skrev:10 extra centimeter snö i Sthlm hittills idag, och det ökar. Suck
Shyssta tips!Fotrally skrev:1. Inte läsa trådar som innehåller ordet "vår".
2. Kolla i kallendern och inse att det fortfarande är vinter.
3. Köp en skoter, detta leder till att du vill att det ska vara snö på marken...vilket leder till att snön smälter bort fortare! (Omvänd psykologi. dvs du lurar gubben "där uppe" att din önskan är att få ha kvar all snö. Gubben använder då Murphys lag till smälta bort all snö).
4. Som sista grej du kan göra är att sälja dina temperaturmätare till någon secondhand butik.
![]()
FeeBee skrev:Shyssta tips!![]()
Känns dock lite dödfött att köpa skoter i skåne.. Vi har ju trots allt inte snö så ofta, dock kalla temperaturer desto oftare....![]()
Blåser stormstyrka året runt..Fotrally skrev:Tack!
Jo det är klart....men finns det inte att hyra?
Har ni haft riktig kyligt där nere i år? Gissar på att det är vinden som gör att det blir så kallt..
FeeBee skrev:Blåser stormstyrka året runt..![]()
Och då överdriver jag bara liiite..!
Det finns säkert att hyra, men jag har ju vinterfobi så jag har inte direkt letat, håller mig mest inomhus på vintrarna när jag inte jobbar förståss..
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |