Vad har hänt med vädret?

Jag har inte mycket hår, men jag ska fan ha som målsättning att använda tre burkar hårsprej i veckan hädanefter, jag ska försöka hålla liv i min gamla bil utan katalysator, och vore det inte för att det redan är bytt kylmedium i AC'n skulle jag glatt släppa ut det också.

"Global warming" BAH, jag satsar på ett lokalt hål i ozonlagret....

FeeBee skrev:
Var du tvungen att döda ALLT mitt hopp om att våren är på väg...?! :död

Sorry....men jag var bara tvungen! :pannkyss

Hur som helst är det bara att inse att vi bor i sverige och inte i spanien! :tummenupp

Fotrally skrev:
Sorry....men jag var bara tvungen! :pannkyss

Hur som helst är det bara att inse att vi bor i sverige och inte i spanien! :tummenupp
Insett det har jag väl, svårt och missa att jag fryser röven av mig halva min livstid, men jag kunde ju FÖRSÖKA att förtränga det.. Tills DU kom och förstörde allt!!! :fatta!

FeeBee skrev:
Insett det har jag väl, svårt och missa att jag fryser röven av mig halva min livstid, men jag kunde ju FÖRSÖKA att förtränga det.. Tills DU kom och förstörde allt!!! :fatta!
Sååja, vi bor i Skåne (Skeoåne) iallafall,
tänk på stackarna där uppe så har vi det ganska bra :pannkyss

Oddjob skrev:
Sååja, vi bor i Skåne (Skeoåne) iallafall,
tänk på stackarna där uppe så har vi det ganska bra :pannkyss
Hmm.. Nu blev det helt plötsligt lite ljusning mitt i alla mina bekymmer..! Tack..! :krama

FeeBee skrev:
Hmm.. Nu blev det helt plötsligt lite ljusning mitt i alla mina bekymmer..! Tack..! :krama

Ja du se...tänk positivt! ;)

Edit: Förresten det sämsta man gör här i livet är att förtränga saker...bättre att inse läget och försöka hantera det! :tummenupp

Xyron skrev:
Doh!
Jag har ett problem.. ska köra hojjen till besiktning den 24e mars.
fast med lite bredställ ska det väll gå :rofl

Å faen!...det kan bli spännande! ;)

Ta det försiktigt!!!

Verkar som det är dags att väcka liv i min gamla diesel från -87 UTAN partikelfilter, om nu vi inte kan få igenom mitt krav...

Fotrally skrev:
Ja du se...tänk positivt! ;)

Edit: Förresten det sämsta man gör här i livet är att förtränga saker...bättre att inse läget och försöka hantera det! :tummenupp

Har du något tips på hur man hanterar alternativt botar kallare-än femtion-grader-fobi?! :va

FeeBee skrev:
Har du något tips på hur man hanterar alternativt botar kallare-än femtion-grader-fobi?! :va

1. Inte läsa trådar som innehåller ordet "vår".
2. Kolla i kallendern och inse att det fortfarande är vinter.
3. Köp en skoter, detta leder till att du vill att det ska vara snö på marken...vilket leder till att snön smälter bort fortare! (Omvänd psykologi:3freak. dvs du lurar gubben "där uppe" att din önskan är att få ha kvar all snö. Gubben använder då Murphys lag till smälta bort all snö).
4. Som sista grej du kan göra är att sälja dina temperaturmätare till någon secondhand butik.

:tummenupp

Jag ÄLSKAR snö och minusgrader, så länge hojen är skodd med finndubb och det finns åkbara banor. Annars är det ingen höjdare om man ska stå ute i kylan och jobba :(
Så för min del får det vara snö och minusgrader fram till april-maj om det är så!

Fotrally skrev:
1. Inte läsa trådar som innehåller ordet "vår".
2. Kolla i kallendern och inse att det fortfarande är vinter.
3. Köp en skoter, detta leder till att du vill att det ska vara snö på marken...vilket leder till att snön smälter bort fortare! (Omvänd psykologi:3freak. dvs du lurar gubben "där uppe" att din önskan är att få ha kvar all snö. Gubben använder då Murphys lag till smälta bort all snö).
4. Som sista grej du kan göra är att sälja dina temperaturmätare till någon secondhand butik.

:tummenupp
Shyssta tips! :tummenupp

Känns dock lite dödfött att köpa skoter i skåne.. Vi har ju trots allt inte snö så ofta, dock kalla temperaturer desto oftare.... :död

FeeBee skrev:
Shyssta tips! :tummenupp

Känns dock lite dödfött att köpa skoter i skåne.. Vi har ju trots allt inte snö så ofta, dock kalla temperaturer desto oftare.... :död

Tack! :)

Jo det är klart....men finns det inte att hyra? :gnissla

Har ni haft riktig kyligt där nere i år? Gissar på att det är vinden som gör att det blir så kallt..

Fotrally skrev:
Tack! :)

Jo det är klart....men finns det inte att hyra? :gnissla

Har ni haft riktig kyligt där nere i år? Gissar på att det är vinden som gör att det blir så kallt..
Blåser stormstyrka året runt.. :död

Och då överdriver jag bara liiite..!

Det finns säkert att hyra, men jag har ju vinterfobi så jag har inte direkt letat, håller mig mest inomhus på vintrarna när jag inte jobbar förståss..

FeeBee skrev:
Blåser stormstyrka året runt.. :död

Och då överdriver jag bara liiite..!

Det finns säkert att hyra, men jag har ju vinterfobi så jag har inte direkt letat, håller mig mest inomhus på vintrarna när jag inte jobbar förståss..

Illa...lider med dig! Jobbigt att det ska vara så platt i skåne, inget som "fångar" upp vindarna.

Jag hatar verkligen när det blåser...hellre får det regna!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra