Vad har hänt med P3 Dokumentär?

Tåbbä

Meblem
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Såld
Jag undrar om det är fler som reagerat på vad som hänt med P3 dokumentär?

Från att ha producerat super-bra dokumentärer som Militärligan, IB-affären, Stureplansmorden till "dokumentärer" som "Orgasmen - Från farlig till fontän" eller "Myten om mödomshinnan" eller "Aborten – från brott till rättighet"....??:confused:

Varför?
Har de plötsligt kommit på att "Nääe, nu jävlar ska alla mansgrisar som lyssnar på dokumentärer minsann få lära sig om kvinnans och HBT personers historia!!"

Varför denna sexualisering, könsfokusering och feminism-hysteri??

Snälla ge mig mitt söndagsnöje tillbaka :gråta

Fler som känner likadant?

(PS. för er som ännu inte har lyssnat på detta geniala program, klicka HÄR! DS.)

Jupp, jag känner med dig. Bästa som fanns att lyssna på när man snickrade på kvällarna efter jobbet, det var P3 dokumentär. Clark Olofsson mfl, hur bra som helst.
Igår när jag stod och snickrade (eller i förrgår?) så snackade de bara en massa dynga om nån jävla mödomshinna som nån tomte påstod inte fanns.
Lägg ner P3 om det ska fortsätta i denna stil. Och varför har de numera bara bögar i etern? Modernt?

Vedervärdigt är vad det är. Det enda program som håller stilen är morgonpasset. Ja, och pop non stop, som nu ersatts av det, ja..pinsamma P3 populär! Vad är det för dynga? En massa oförberedda konstiga wannabeartister som intervjuas med tråkiga och dryga frågor som de inte kan svara på.

Man blir förbannad.

Jag är bara så jävla nöjd med att de har lyckats förpassa Annika Lantz från P3 till P1 så för min del får de diskutera precis vad de vill.

Vedervärdigt är vad det är. Det enda program som håller stilen är morgonpasset. Ja, och pop non stop, som nu ersatts av det, ja..pinsamma P3 populär! Vad är det för dynga? En massa oförberedda konstiga wannabeartister som intervjuas med tråkiga och dryga frågor som de inte kan svara på.

Man blir förbannad.

Morgonpasset är ju rena mööget. Tacka vet jag mammas nya kille och P3 delux.

Jag kan bara instämma med trådskaparen. T.o.m. tjejen täcker att det har varit skräp sista veckorna.

Gör som jag och ladda ner era favoriter, och lyssna på dom istället. Lyssnade på "militärligan" för andra gången i lördags morse.:tummenupp

Varför denna helomvändning?

Varför måste vi bli tvångsupplysta i feministisk historia? :(

Vill ju bara ha mina spännande och intressanta dokumentärer, inget jävla "politiskt korrekt" tjafs!!

VERDAMT!!!:mad: :mad: :mad:

3149856 Varför denna helomvändning?

Varför måste vi bli tvångsupplysta i feministisk historia? :(

Vill ju bara ha mina spännande och intressanta dokumentärer, inget jävla "politiskt korrekt" tjafs!!

VERDAMT!!!:mad: :mad: :mad:
För att inte tala om programinslaget "Fråga Feministen"... jäääävlar, militant är ju bara förnamnet.

hmm... ja inte hört nån bra dokumentär nu på ett tag...
P3 e super 16-18.. sen blir de mycket P4 19-21:40 typ.. sen e de mkt skit så de byts radiokanal mkt fram till 00 då de e vaken som gäller fram till 06.. sen lyssnas de på lite RIX på vägen hem från jobbet... jaaa ja tycker faktiskt de e lite roligt att lyssna på...fast ja hinner bara höra de prata typ en minut på min 35 mins resa hem..resten e reklam..

p3 brukade va en bra kanal ja..

numer mest bara trädkrameri, flummande och militant hjärntvätt om än det ena och än det andra "bocka och buga pojkar, för nu styr kvinnorna"-träck.

Bah Humbug! :mad:

så nu lyssnar jag på cd eller inget alls .

P.s
Bring back Rally!
D.s

säger bara Amanda Rydman, " va tycker du, hur tänker du", tillföra nått själv nej nej, bara dra upp populistiska ämnen.
noll på journalistkontot där,,

dokumentär är (var?) verkligen bra.

Wallraff va bäst
Pr blir sämre och sämre ja, rekommenderar P1 :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen