Vad har du för fultal? [Hur mkt har du legat]

:galen

jag ljög lite eftersom jag fick lite dåligt samvete när jag läste om testet. Så jag drog ner lite på allt för att framstå som lite mera kysk än annars...

Jag fick 800 i fultal iallafall

:3freak

kul test... NOT.

Det blir väl till och skruva av köttpickan o lägga den i en glasburk o ställa den på museum skyltad.. världens värsta pitt eller :hihi

Ditt Fultal är: 2040 :tummenupp
Du tillhör Fultalsgrupp 8

Ditt Fultal är skyhögt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

FY!

Du är en synnerligen dekadent och dålig människa! På fultalsskalan slår du i taket. Beräkningar visar att, vore det inte för sådana som dig, skulle Landstingen kunna lägga ner var tredje venerisk mottagning.

Därmed är du och ett fåtal andra snuskhumrar direkt ansvariga för den dåliga standarden inom skola och äldrevård.

Antagligen är du känd från TV med alkoholproblem och/eller allvarliga problem med synen. Alternativt är du entusiastisk redaktör för en Swinger-spalt på en herrtidning som reser land och rike runt för att betygsätta olika klubbar.

Även om du för länge sedan gått förlorad i fulträsket, finns det fortfarande en chans för dig att betala tillbaka lite av det ditt fula leverne kostat samhället:

Ditt höga fultal kan fungera som varnande exempel för andra. Anmäl dig omedelbums som fultals-ambassadör och res runt och berätta avskräckande om dina erfarenheter i svenska skolor! :rofl :rofl

ja har man varit med ett tag så dra det iväg :huvet :huvet
får nästan skämmas lite då alla andra här inne verkar vara frikyrkliga jehovas eller liknade sekt medlemar :rofl :fyllisar

Gött! Jag kom i samma grupp som Mandela, det måste ju vara bra liksom. Jag är så jävla pryd och dygdig! :yoparty

"Ditt Fultal är: 48
Du tillhör Fultalsgrupp 3

Ditt Fultal är i enlighet med Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

Grattis. Du är vanlig. Det är sådana som du som gör Sverige till vad det är idag.

Ditt fultal ligger helt inom ramen för Socialstyrelsens rekommendationer. Du har med största sannolikhet sex 2,3 gånger i veckan, äter fyra skivor bröd om dagen, äger tax, Volvo och sitter i kassan på Coop Konsum i Sveg.

Du drömmer om att vinna på lotto och ditt sexliv börjar gå lite på tomgång. På grund av tristessen finns det en risk för att du och din partner, tillsammans eller på skilda håll, börjar höja era fultal.

För att råda bot på detta rekommenderar socialstyrelsen några enkla tips för att piffa upp sexlivet: Varför inte prova några nya spännande ställningar, "det grekisk-romerska krysset", "den proteinrika lasagnen" eller kanske "den trånga pyrrussegern" (den utan matolja)? Slå upp dem på Internet.

Mycket nöje! "

Ditt Fultal är: 910
Du tillhör Fultalsgrupp 7

Ditt Fultal är duktigt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

rogga R6 skrev:
2324385 :rofl slakthuset häradsbetäkare :banana

Lite kul att läsa era svar eftersom samma "tråd" finns i ett annat forum och där hade ni kommit på andra och fjärdeplats. De andra platserna hade 3 tjejer lagt beslag på.

Hmmm undrar om ni har träffat dom :va :rofl :rofl

Mitra skrev:
2324396 Lite kul att läsa era svar eftersom samma "tråd" finns i ett annat forum och där hade ni kommit på andra och fjärdeplats. De andra platserna hade 3 tjejer lagt beslag på.

Hmmm undrar om ni har träffat dom :va :rofl :rofl

Vad för forum???!!!! Bukafellos eller vad det heter?

fultalqe1.jpg

:(

Vänta här nu, jag kom just på att detta test handlar om sex.... snusk säger jag bara.. snusk!

FY!

Du är en synnerligen dekadent och dålig människa! På fultalsskalan slår du i taket. Beräkningar visar att, vore det inte för sådana som dig, skulle Landstingen kunna lägga ner var tredje venerisk mottagning.

Därmed är du och ett fåtal andra snuskhumrar direkt ansvariga för den dåliga standarden inom skola och äldrevård.

Antagligen är du känd från TV med alkoholproblem och/eller allvarliga problem med synen. Alternativt är du entusiastisk redaktör för en Swinger-spalt på en herrtidning som reser land och rike runt för att betygsätta olika klubbar.

Även om du för länge sedan gått förlorad i fulträsket, finns det fortfarande en chans för dig att betala tillbaka lite av det ditt fula leverne kostat samhället:

Ditt höga fultal kan fungera som varnande exempel för andra. Anmäl dig omedelbums som fultals-ambassadör och res runt och berätta avskräckande om dina erfarenheter i svenska skolor!

Frikyrklig sida...
/J

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!