Vad har du för fultal? [Hur mkt har du legat]

Så här funkar det:

(Födelsår yngsta +1 - födelseår äldsta)*antal partners = fultal

Län, egen ålder eller kön spelar ingen roll.

Lite väl enkelt.

-Alla mina kompisar verkar ha ett högre fultal än mig. Jag känner mig otillräcklig. Janne, hjälp mig!
För att snabbt höja sitt fultal finns det flera klassiska knep:

* Säsonga i Alperna
* Åka på kryssning till Tallinn.
* Ta jobb på en fritidsgård/äldreboende.

Jag menar dock att det är viktigt att börja försiktigt. Att allt för snabbt höja sitt fultal kan resultera i identitetsproblem och ångest. Ta det stegvis och känn efter.

Kanske känner du någon med ett högt fultal du litar på och kan prata med?

:rofl

Jag är riktigt ....bra

Dina testresultat är klara

Ditt Fultal är: 4455
Du tillhör Fultalsgrupp 8

Ditt Fultal är skyhögt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

FY!

Du är en synnerligen dekadent och dålig människa! På fultalsskalan slår du i taket. Beräkningar visar att, vore det inte för sådana som dig, skulle Landstingen kunna lägga ner var tredje venerisk mottagning.

Därmed är du och ett fåtal andra snuskhumrar direkt ansvariga för den dåliga standarden inom skola och äldrevård.

Antagligen är du känd från TV med alkoholproblem och/eller allvarliga problem med synen. Alternativt är du entusiastisk redaktör för en Swinger-spalt på en herrtidning som reser land och rike runt för att betygsätta olika klubbar.

Även om du för länge sedan gått förlorad i fulträsket, finns det fortfarande en chans för dig att betala tillbaka lite av det ditt fula leverne kostat samhället:

Ditt höga fultal kan fungera som varnande exempel för andra. Anmäl dig omedelbums som fultals-ambassadör och res runt och berätta avskräckande om dina erfarenheter i svenska skolor!

Andra har svarat...

9% totalt tillhör denna grupp.
5% av tjejerna tillhör denna grupp.
12% av killarna tillhör denna grupp.
Medelåldern i denna grupp är 35 år

» Mer statistik...

fuck jag känner mig snuskig haha

Ditt Fultal är: 315
Du tillhör Fultalsgrupp 6

Du ligger över vad socialstyrelsen anser som normalt och är du inte gift ska du nog ta och fundera över om du kan pressa in ett bröllop i nästa veckas schema. Detta för att visa att du aktivt gör något för att bromsa dit skenande fultal.

Vad du behöver är att slå dig till ro med en man/kvinna och börja leva ett normalt liv där dubbelmackor och kebabspett är maträtter och inget annat!

Men var vaksam, även i ditt radhusområde kan farorna lura bakom närmsta häck: Swinger-grannar som lockar med car-key-partys är en vanligt förekommande frestelse som lätt kan dra dig längre ned i fördärvet.

Se även upp för oväntade kombinationer som "föräldramöte och blandbar" eller "twister och bastu". Dessa och andra, till synes harmlösa tillställningar, kan sluta i tragedi.

13% totalt tillhör denna grupp.
14% av tjejerna tillhör denna grupp.
13% av killarna tillhör denna grupp.
Medelåldern i denna grupp är 36 år

hm jag e bara 24

ha ha

Ditt Fultal är: 1050

rekommendationer.

Kul att man är bra på ngt..! :tomten

Ditt Fultal är: 24
Du tillhör Fultalsgrupp 3

Ditt Fultal är i enlighet med Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

Grattis. Du är vanlig. Det är sådana som du som gör Sverige till vad det är idag.

Ditt fultal ligger helt inom ramen för Socialstyrelsens rekommendationer. Du har med största sannolikhet sex 2,3 gånger i veckan, äter fyra skivor bröd om dagen, äger tax, Volvo och sitter i kassan på Coop Konsum i Sveg.

Du drömmer om att vinna på lotto och ditt sexliv börjar gå lite på tomgång. På grund av tristessen finns det en risk för att du och din partner, tillsammans eller på skilda håll, börjar höja era fultal.

För att råda bot på detta rekommenderar socialstyrelsen några enkla tips för att piffa upp sexlivet: Varför inte prova några nya spännande ställningar, "det grekisk-romerska krysset", "den proteinrika lasagnen" eller kanske "den trånga pyrrussegern" (den utan matolja)? Slå upp dem på Internet.

Mycket nöje!

Tack och lov inte värst, men tydligen tvåa än så länge..
2080 och grupp 8, trots dessa siffror har man inte haft mer än 4 olika partners de senaste 8 åren. Lite galnare var det innan dess.. :fyllisar

Oj då!!...

Jag viste att jag skulle få skit för det någon gång i livet..:4skrika

Ditt Fultal är: 2660

rekommendationer.

Analys:

FY!

Hur gör man om man för länge sedan tappat räkningen på antalet sexpartners man haft? :(

Gabor skrev:
Ditt Fultal är: 4455

Hur många blir det för att komma upp i den siffran...jisses!

Med den ålderspridning jag har så fick jag fylla i 235 som antal för att komma upp i 4465...

Ditt Fultal är: 650
Du tillhör Fultalsgrupp 7

Ditt Fultal är duktigt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

Hmmmm…för att komma upp i fultal av denna dimensionen har du antingen haft en herrans massa partners eller en intim relation med någon av dina vänners farföräldrar.

Troligtvis har du en knullgunga monterad i ditt vardagsrum och ditt beteende bottnar inte i något annat än dålig karaktär.

Vårt råd till dig är att snarast gå i kloster. Eller åtminstone bikta dig. Om inte du och tillräckligt många av din sort lyder detta råd har den socialdemokratiska regeringen aviserat att det kan det bli aktuellt med skatt på samlag. Kondomer kommer dock att vara avdragsgilla. På detta sätt hålls det nationella fultalsindexet i schack, samtidigt som säkert sex blir mer lönsamt.

I värsta fall kan det bli aktuellt att utdela spöstraff. Detta gäller dock inte medlemmar av S/M-klubbar som istället kommer att utvisas på obestämd tid.

Andra har svarat...

9% totalt tillhör denna grupp.
8% av tjejerna tillhör denna grupp.
10% av killarna tillhör denna grupp.
Medelåldern i denna grupp är 33 år

» Mer statistik...

Andra i samma situation:
Regina Lund Uppskattat fultal: 578
Ingemar Bergman Uppskattat fultal: 769
Anna Nicole Smith Uppskattat fultal: 998
----------------------------------------------------

Fan 8 år under medel i gruppen! Inte illa!
Och att få spela i samma division som Ingemar Bergman - I´m not worthy!

Shit!

Ditt Fultal är: 504
Du tillhör Fultalsgrupp 7

Ditt Fultal är duktigt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...