Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
funcke skrev:Om du kikar hans yrke så är det uppenbart, "Försäkringsbranchen" (!!!).
Superbee skrev:Är det bara jag som är en mÅraLTjÄRRING och tycker att det är trist att de som har märkesförsäkring kommer billigare undan med sina 185kg och 110 hästar än vad vi andra gör som t.ex. kör en honda med motsvarande effekt/viktförhållanden?
Skulle väl bli billigare för alla om det inte fanns märkesförsäkringar som är extremt förmånliga????
Visst Classicförsäkring ligger med i resonemanget också.
Du är ingen moralkärring, du är en avundsjuk kärring. I Sverige råder marknadsekonomi, om försäkringsbolaget och generalagenten känner för att göra en skön deal så är det upp till dem.Superbee skrev:Är det bara jag som är en mÅraLTjÄRRING och tycker att det är trist att de som har märkesförsäkring kommer billigare undan med sina 185kg och 110 hästar än vad vi andra gör som t.ex. kör en honda med motsvarande effekt/viktförhållanden?
sgtpepper skrev:Du är ingen moralkärring, du är en avundsjuk kärring. I Sverige råder marknadsekonomi, om försäkringsbolaget och generalagenten känner för att göra en skön deal så är det upp till dem.
189 kilo och 120 hästar (på veven) har jag för övrigt, jag har svårt att tro att din Honda har samma effekt/viktförhållande?![]()
![]()
![]()
Superbee skrev:Får väl börja skenförsäkra då(obs ironi för de som inte förstår!)
funcke skrev:Halv 1358kr/mån
Hoj: Kawa zx6r -97a
Jag: 21år. Bosatt i Stockholm.
Salusansvar ville ha 119000 SEK om året för att halvförsäkra min hoj.
Trygg-Hansa ~90000 SEK.
Kawa Tina skrev:2200/mån för halv är galet mycket.![]()
Har bara inte råd Och jag kommer inte att sälja hojen![]()
900/mån trafik trygg hansa var det bästa jag hittat.
Vad ska jag göra??? man vill ju inte göra nått olagligt . Fast man blir ju tvungen typ att göra det snart
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |