Vad hade ni gjort med en sån här kille?

1. lär dig stava.
2. glöm det, när din egen pappa är din bror.
3. https://www.flashback.org/t682429
4. case closed.

Haha, ja stawa kan hjag innte serschilt bra altso.

Inte fan kan jag skriva på tangentbord heller.

Måste missat när FB fick vetenskaplig status:va men det avslöjar din ålder och det tydligt uppdämda behovet som framkallade ditt angrepp.

Med dina slående argument måsta jag känna mig tvingad att ge upp, du har helt solklart vunnit argumentationen:Bugar

Uppenbarligen hade han ställt mc:n där för att kunna titta på bilarna som driftade, så jag har svårt att så någon anledning till att han skulle bli arg. Ledsen, visst, men att bli arg i den situationen visar bara på att man har bristande intellekt.

Att han ändå kan ha laglig rätt till ersättning är en annan sak.

det är väl en vanlig jävla olycka!!! o han beter sig bra. Singel hoj olyckor med failwheelies och skrap på fel sida i kurva är vanligare.

Suck typiskt det svenska SH-folket för ni är "ALLT"

Skönt klipp !

Vafan, tack till Bettskena som gjorde tråden värd att klicka på. Filmen är ju en sak, alltid kul att kolla på ett pucko, men frågan "vad skulle du göra med killen..." Lite lökigt.

Jag gissar att "utgången" för en försäkringsreglering skulle bli högst olika beroende på om någon av hojägare och/eller bilförare skulle heta typ Soprano, :näsblod

Vad skulle jag gjort åt killen?
Gått tillväga på rätt sätt...

Skulle jag försöka drifta automat skulle jag nog få samma utgång haha

Ganska kul att se videos från detta ställe, händer så mycket.

Vafan, tack till Bettskena som gjorde tråden värd att klicka på. Filmen är ju en sak, alltid kul att kolla på ett pucko, men frågan "vad skulle du göra med killen..." Lite lökigt.

Jo, kan förstå att den frågan känns lite fånig för det är väl sällan man går till fysikaliteter. Kanske borde frågat "Hur skulle ni reagera i denna situation?", i stället.
Hur som helst handlar ju det bara om en dålig formulering och jag kan väl tycka att det är lite väl magstarkt att reagera på det genom att säga att jag förtjänar att bli överkörd av en bil.

Nåja, det var väl kul att även den här tråden kunde spåra ur. Som sagts tidigare är det ett säkert tecken på att hösten är här och vintern är i antågande.

Jag gillar Bettskena, alla andra suger sörmländsk getpung!
Beträffande klippet är det där inget konstigare än att ställa hojen längsmed Bogårdsvägen en onsdagkväll och råka få den nedmejad. Shit happens :D

Jag gillar Bettskena, alla andra suger sörmländsk getpung!
Beträffande klippet är det där inget konstigare än att ställa hojen längsmed Bogårdsvägen en onsdagkväll och råka få den nedmejad. Shit happens :D

Jag gillar dig, vare sig du suger pung eller inte.:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...