Vad händer?

Blir kanon!
Jag är där förhoppningsvis med en till. Ericsson hann tyvärr inte, han skulle hämta upp sin chey nånstans runt där...
Micke hänger nog på också!

Blir kanon!
Jag är där förhoppningsvis med en till. Ericsson hann tyvärr inte, han skulle hämta upp sin chey nånstans runt där...
Micke hänger nog på också!

hahaha ericsson. jaja han får ligga iallafall:D hoppas vi blir ett par iallafal.. glöm ej kamera niccoman

Haha det måhända, har man en "motorcykel" är det klart man får ligga =D

Yes, jag tar med videokameran iaf, den vanliga är hos min Mor.

Haha det måhända, har man en "motorcykel" är det klart man får ligga =D

Yes, jag tar med videokameran iaf, den vanliga är hos min Mor.

jag hade lite lite olja i yamahan, o ja har ingen hemma. Så det får nog tyvärr bli o stanna hemma ikväll. tyvärr :huvet :huvet

Fan, måste tyvärr släppa idag grabbar, som Nicco redan har berättat! Dock kan ni väl höra av er när ni drar in till stan igen? om det blir lite "posöråkning" i stan eller fröland kan jag ju jaga upp bruden på "bönpallen"! :tuttar Kör försiktigt! :tummenupp

Fan, måste tyvärr släppa idag grabbar, som Nicco redan har berättat! Dock kan ni väl höra av er när ni drar in till stan igen? om det blir lite "posöråkning" i stan eller fröland kan jag ju jaga upp bruden på "bönpallen"! :tuttar Kör försiktigt! :tummenupp

sounds good. hälsar grabbarna det om dom inte kollat här. Risken är väl att din brud ramlar av pågrund av mitt ljud.. :D

Fyfan i helvett va kul det var =D
Sista etappen var riktigt jävla rolig, där missade du nått Kiel :D

Fick smiska på min lille sak rätt hårt för att hålla tempot och 8 liter bensin fattigare men jag är fanimej mer än nöjd ändå!

Tack som fan! Det gör vi om snarast, :tummenupp

Last edited:

Fick smiska på min lille sak rätt hårt för att hålla tempot och 8 liter bensin fattigare men jag är fanimej mer än nöjd ändå!

haha aj fan!

JAg är på o köra idag. Hojta till om det är ngt på gång. kanske inte nu på dirren då jag är ganska rejält bakis.. men om nåra timmar så

Ja det va grymt kul! Träningsvärk i armarna :D

Ja det va grymt kul! Träningsvärk i armarna :D

Haha det kan jag tro =D
Klippte ihop det bästa från igår, igår natt. Är inte klar med den "stora" filmen ännu men jag kan dra ut en sneakpeak från det vi spelade in igår.
Det blev allt lite bra ändå :tuttar

Haha det kan jag tro =D
Klippte ihop det bästa från igår, igår natt. Är inte klar med den "stora" filmen ännu men jag kan dra ut en sneakpeak från det vi spelade in igår.
Det blev allt lite bra ändå :tuttar

viiiisa :D

ja va ute o leta lite folk förut. men ja hitta ingen o köra med :huvet

måste bara säga att du har blivit riktigt grym på att redigera. riktigt riktigt snyggt!

Back