Vad händer?

Tja!
Imorgon tänkte jag ta en tur till Skaftö och kanske en avstickare till Lysekil. Utgångspunkten är Uddevalla vid 16:00.

Svara här eller slå mig en signal på 0736 562919 om ni är sugna på att hänka på!

Tjaba hej :)
Nu på Torsd kl 18,00 kan vi gasa å då samlas vi vid Mona -Lisa borta vid OK tappen. Regnar de så tar vi en annan dag. Så då syns vi gasglada eller

1: Perra
2:
3:
4:
5:
6:

Nu på Torsd kl 18,00 kan vi gasa å då samlas vi vid Mona -Lisa borta vid OK tappen. Regnar de så tar vi en annan dag. Så då syns vi gasglada eller

2:
3:
4:
5:
6:

Jag kan tyvärr inte åka med, jobbar kvällskift.
Hoppas ni får en fin tur:tummenupp

2:
3:
4:
5:
6:

Hade gärna åkt med, men tiden räcker inte till.
Ska byta ryckdämpare & däck imorgon + packa
bussen inför CSS på Gelleråsen.
Gott att du har fått ihop hojen,
glöm inte att kolla oljan då och då.

Peter

2:
3:
4:
5:
6:

Jag är så in i helvete trött idag, men om du inte har tänkt köra extremt vårdslöst så kan jag väl orka med en timme kanske.

Edit: Fan, måste jobba över. högst troligt att det skiter sig likt förbannat.
Jag sviker nog också tyvärr...

Last edited:
De blir lugn körning å de e ju premiär för mig. Får se om de kommer några annars kommer det fler gånger

Ja ha var e alla hojar:va Hörde rykten att de va dåligt i stan men inte så dåligt. Ligger ni bara hemma å :pannkyss med tjejen:D :D :D
Ja får byta batteri för de va helt kass men en lätt tur blev dee iallafall å lite krokiga vägar mot Färgelanda tills ja mötte min brorson som körde hem sin moppe från landet så vi gled i 50 en stund så ja fick känna på att åka med någon annan som ville gasa:tungan :tungan

nu e jag igång igen o kör. tröttnade på min bt 1100 för ett tag sendan men nu har jag dubblat hästarna till en kawa Z1000 så nu e jag me i leken igen:D
plus att jag har semester nu.
enda sura är att den ska servas o att bike har 4a veckors väntetid i verkstaden:S
men får försöka fixa det sj så gott jag kan o skippa stämpelhistorian.

Semester? Det regnar juh bara.. då är det inte värt med semester? :)

Nej men posta bara när du har tänkt köra, jag är ledig till helgen. Marsstrand?

Semester? Det regnar juh bara.. då är det inte värt med semester? :)

Nej men posta bara när du har tänkt köra, jag är ledig till helgen. Marsstrand?

haha a det e nästan så man inte kan kalla det semester.

ja för fan, då ska jag nog hunnit serva den så då e jag på:P

regn stoppar väll inte ? då slipper man ju bara allergin :D

nicco kicka upp några bilder från dagens lek!

Back