Vad händer?

Last edited:
2976133 JODÅ, JAG KÖR FORTFARANDE...
MEN SÄLLAN I U-A.

Jaså, du har sålt hojen.
Har du nån annan på gång eller
är du mätt på hojåkandet?
Är faktiskt inte så motiverad att köra hoj just nu. Får se hur det blir nästa år. Funderar lite på att ta ett par långresor nästa år också. Så jag vet inte, men jag kommer ändå hålla mig aktiv här och bland mina hojvänner, för man vet aldrig när nästa förvärv kommer i min ägo.

Grattis, föresten så snurrade jag o en kompis runt i U-a i går kväll säkert ett par timmar o bara 3 sporthojar syntes, ni får skärpa till er lite:):):) Finns ju t o m mer i Vänersborg:D :D

Det har varit ganska dött i år faktiskt,
trots att verkar bli mer hojar i trakten.
Jag får väl försöka dyka upp på nån
av era körningar.

Är det NÅN som kör NÅNGÅNG nu förtiden,
eller har ni frångått det här med att skriva här på sidan??

:va :va

Jo det körs en del nu med...
Men tyvärr så blir det lite dåligt med gruppkörning PGA skiftarbete och ungar varannan vecka.. men jag ska bättra mig!!:yoparty

0704458848 jag kör så mycket jag orkar ... skicka ett sms eller ring .. sms funkar bra om jag är ute å kör så ringer jag upp .. alltid roligare att vara två .. nu ska jag ut å dra på¨åmig stället ... gött att källaren är lite svalare =)

Tja va händer? inte så mycket
Någon som är sugen på söndags runda, till något trevligt ställe?
Jag är öppen för förslag men det bör svänga ganska mycket.

im in ! .. och jag vägrar motrväg några längre sträckor :P ses på torget? tid?

förresten idag lär jag ut å åka en massa. och i morgon md

Ahh, är så trött på uddevallas moppefuckos nu. Kan de inte skaffa sig lite körvett? Har var nära att braka in i ett par med både mc'n och bilen det senaste.

Så ja! Mycket gott kaffe o paj på Snäckan igår. Bad om lite extra vaniljkräm till min äppelkaka.. vilket slutade i att den låg på botten nånstans tillslut... :tummenupp

Sen tog vi oss en tur till Svanesund via Rotviksbro, förbi Nötesund, Henån och sen färjan över. Efter det till Ljungskile för att sen ta gamla vägen mot Uddevalla igen. MYCKET fin tur med underbara vägar!

Inga bilder tyvärr. Men kör den gärna igen!

Back