Vad händer på onsdag i stockholm (27/8)

mmmmmmmmm T.o.m jag blev lte impregnerad utav dig igår rullarn... ja ok då rätt så mycket... när kan du lära mig tror du? hi hi

Jordbro i kväll där lär man väl se dig?

Mattias skrev:
RoLLER gjorde det! Han åkte på bakhjulet! Filmbeviset är dessvärre förstört, men ändå...

Jag vet inte vad jag ska tro... RoLLER på bakhjulet men av en slump så går kameran sönder :confused:

Snart kommer väl alla som var där att köpa nya hojar pga pengar de "hittat" eller nått.

Jag är misstänksam men han får väll bevisa nästa gång jag är med...

Mr J skrev:
RoLLER?? Har du gått och lagt dig ännu? Eller sitter du fortfarande och spolar fram och tillbaka :D

Tack för igår.. det var verkligen en intressant filmvisning :crash

//J

Jag gick och la mig vid 1-2 tiden typ... försov mig oxå :( Satt och försökte få bandet att funka.... jag e helt knäckt att det inte funkar.... :mad: Nu ska jag dra iväg till en DV kamera affär och lyssna på vad dom har att säga....

Jo... filmvisningen va ju ingen höjdare. Alla hade laddat med bärs, cola, chips, godis och hela rubbet osså blev det inget... aja... På't igen bah... jag ska ut och öva slangning ikväll oxå... Så ere!!! Hoppas du dyker upp förexten!!!

peuter skrev:
mmmmmmmmm T.o.m jag blev lte impregnerad utav dig igår rullarn... ja ok då rätt så mycket... när kan du lära mig tror du? hi hi

Jordbro i kväll där lär man väl se dig?

Det kan du fet hajja :tummenupp

Kul att du blev impad förexten :D

soppatorsken skrev:
Jag vet inte vad jag ska tro... RoLLER på bakhjulet men av en slump så går kameran sönder :confused:

Snart kommer väl alla som var där att köpa nya hojar pga pengar de "hittat" eller nått.

Jag är misstänksam men han får väll bevisa nästa gång jag är med...

Jag gjord'et Jag SFFFFVÄÄÄÄÄÄRRRR!!!!!! :cool:

Jag kan Wheela... förstå hur lycklig jag e :D :tummenupp Mattias e läromästaren 2k!!! Det är han som borde starta en skola och ta betalt dessutom!!!

RoLLER skrev:
Jag gjord'et Jag SFFFFVÄÄÄÄÄÄRRRR!!!!!! :cool:

Jag kan Wheela... förstå hur lycklig jag e :D :tummenupp Mattias e läromästaren 2k!!! Det är han som borde starta en skola och ta betalt dessutom!!!
Jag vill ha bevis!
Inte så lättlurad. :fakta

Sweedo skrev:
Jag vill ha bevis!
Inte så lättlurad. :fakta

Hahahha... kan inte du visa bicepsen för kameran så den djäveln slutar trilskas med mig!?!?!?!? Nu jag jag ivägg till Lindqvsit DV Experten.... sen djävlar skare bli Wheelie film 2k som får varenda amerikanare att kissa på sig!!!! :D :D

wheelieman skrev:
det är lugnt sweedo, kameran har säkert zoom........ööhhhh sa jag det där :notme :D :D :D
:mad: Kommer det någon gul cykel med en svart/silvrig Cuassimodo är det bäst du får fart på bussen!!!
:D

Här blir man lurad hem till en kille som säger att han har fixat värsta filmen där han gör feeeta wheeliesar. :tummenupp Den där killen verkar grym, tänker man! :kär Men vad händer?! "Oj då, det måste va nåt fel på kameran eller filmen" och så får man bara se nån snubbe som sitter å läser telefonkatalogen :confused: Är det så du raggar brudar RoLLER?! Nä, du måste komma på nån bättre metod annars får du aldrig till det :fakta ;)

Men det var ju jag som raggade på dig, Frida. Lyckades jag? Kommer du hem till mig sen?

Sweedo skrev:
:mad: Kommer det någon gul cykel med en svart/silvrig Cuassimodo är det bäst du får fart på bussen!!!
:D

Nåja, det blir väl inga problem. Det är bara att ligga och mysåka på 6:an så är det problemet löst :rofl :rofl :rofl :rofl .........Öhhhhhh jag sa inte det där heller :notme :D

wheelieman skrev:
Nåja, det blir väl inga problem. Det är bara att ligga och mysåka på 6:an så är det problemet löst :rofl :rofl :rofl :rofl .........Öhhhhhh jag sa inte det där heller :notme :D
:rofl :bow

Mattias skrev:
Men det var ju jag som raggade på dig, Frida. Lyckades jag?

:confused: Är det bara du som raggar på mig? :confused: Mattias, jag har ju mitt harem men du kan få ingå där om du sköter dina kort rätt :p Ja just det, din raggningsreplik "får jag bo hos dig" minns jag nu :D

Mattias skrev:
Kommer du hem till mig sen?

Hem? Har du nåt sånt eller?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...