Vad händer på onsdag i stockholm (27/8)

Facett. Kan man säga saker i facett? Är det när det är mångdubbla budskap?

Mattias skrev:
Facett. Kan man säga saker i facett? Är det när det är mångdubbla budskap?

Okej då, låt mig förtyliga mig lite. Kommentaren sagd i röstläge alá
14:årings röstläge eller precis efter en pungspark eller varför inte sekunden innan man åker av vägen och skriker "det här kommer att gå åt helv......."

Tydlig nog :rolleyes: :D :D :D

benkar skrev:
Samma sak med Turbotillsatsen till VTR-åbäket som jag beställt, borttappat av transportfirman, så jag stannar hemma, orkar inte med ännu en runda där man ser wheelieman i backspegeln med en hand på styret och lätt gäspandes... :eek: :D man kan ju få mindervärdeskomplex för mindre... :rolleyes: och så har jag ändå inte hunnit svetsa igen skrapmärkena i avgassystemet... :o

/B

Nej då, jag ligger och jagar för allt vad jag kan... öööööhhh :rolleyes: på sexan i alla fall. :D :tummenupp

Har du lagt upp bilderna förresten?

Mattias skrev:
Jag ska åka motorcykel imorgon. Jag ska dressera RoLLER till nya stordåd. Han får inte åka hem förrän han klarar ettan ut på bakhjulet. (Kan nån komma med sovsäck och lite mat till mig? Mat för fyra veckor borde räcka. Tack.)

...visst, ja kommer, allt för dig.. :crash

wheelieman skrev:
Okej då, låt mig förtyliga mig lite. Kommentaren sagd i röstläge alá
14:årings röstläge eller precis efter en pungspark eller varför inte sekunden innan man åker av vägen och skriker "det här kommer att gå åt helv......."

Tydlig nog :rolleyes: :D :D :D

Jahaaaa! Falsett!

Bikerbitch skrev:
Anneli- Vad skall du köpa/titta på för motorcykel?

En suzuki gsx-r 600.. en liten söt sak som e något av det tröttaste jag provat, men jag får väl be Mattias lära mig hur man gör.. :)

Roller kommer överraska dig och klara det galant. Men nog kan jag skänka dig en burk med vitaböner i sås til Dig Mattias

Om Roller bara laddar battrierna till hälften i tankkameran, så borde hojen bli mycket lättare att hjula med pga av den minskade vikten fram. TESTA! (eller inte)

Mattias skrev:
Jag ska åka motorcykel imorgon. Jag ska dressera RoLLER till nya stordåd. Han får inte åka hem förrän han klarar ettan ut på bakhjulet. (Kan nån komma med sovsäck och lite mat till mig? Mat för fyra veckor borde räcka. Tack.)

Escargot, kan det passa?

Eftersom det spöregnar just nu så tänker jag antingen sitta hemma o koppla av eller så skall vi ut o käka på restaurang.
Hojåka är bara att glömma.

pvcraketen skrev:
Fuktigt, blött... odugligt helt enkelt.
Har ditt baklakrits kommit än eller är det fortfarade på Sverige runt turné bak i nån lastbil?

Håller på att jaga schenker as we speak :4skrika :6surkart :kulspruta :4skrika :6surkart :kulspruta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT