Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bj.O.rn skrev:Japp, Helikopter å radio är inte så värst snabbt, det "drar" man lätt.. :kocko /B

blub skrev:15 bast på ostrypt 125a i ca 50 km/h över gränsen = 500kr böter och inget annat (i praktiken iaf). Dock var detta ett antal år sen och i finland. Kändes ju rätt lindrigt.
mossen skrev:Hmm...så om jag...som håller på att ta A kortet, men har B kort, kör hojjen & blir stoppad...vad händer då?
Bara böter alltså?
spharv skrev:Det finns tydligen helt sjuka regler för det där. Om man har ett .. vad kallade de det.... "Dåligt levnadssätt" (kanske håller på med droger, misshandlar folk på stan osv..) så kan du bli av med körkortet som straff. Hör hört rövarhistorier om folk som cyklat mot rött när de varit berusade och blivit av med sitt B-kort pga det. :kocko
sege skrev:Cykla onykter är dessutom rattonykterhet och har ingenting med ovanstående att göra, tror jag nog.
)bmwjohan skrev:Åberg.. fy fan va läcker hoj du har. hur är dom att köra egentligen? känns dom lite klumpiga med snabba som fan eller känns dom inte alls klumpa och snabba som fan? hur högt upp i fart accelererar den riktigt snabbt? alltså var börjar den sega? har du dragit den till varvstopp på sexan nån gång?
Efter att ha kört 929CBR och blivit less på att som du säger "sega" runt 230-250 så satte jag mig på min blivande första tolva, körde en sväng och när jag satte mig på Firebladen igen så kändes det tamejf-n som en moppe.
Massor med Ninjahästar...överlägset med vrid i 1200cc motorn och dom där extra kilona tänker du inte på. Speciellt när man skjutsar så leeeeeker livet. Kul att dra R1
Det roliga är att dreva om i dom höga hastigheterna...köpte åt bägge hållen, så nu kan man toppa 308 eller 330 efter behag. (plockat bort fartspärren med Muzzy Power Module)
Körde 17:e Mars ifjol...men det ser tufft ut i år
för ett antal år sedan och böterna fördubblades till 3200:- istället för 1500:- plus att spärrtiden förlängdes till 7mån istället för 2mån för mig.mossen skrev:Hmm...så om jag...som håller på att ta A kortet, men har B kort, kör hojjen & blir stoppad...vad händer då?
Bara böter alltså?
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller