Vad händer med världen? HELT JÄVLA SJUKT!

Men för fan, det är ju fullständigt uppenbart att det är ett skämt. Det är så självklart så det inte är klokt..

de e ju de som e hela grejen att folk skall störa sig. har ni läst gästboken på sidan?
folk som skickat in bilder på sina egna kissar o lovprisar hela iden hehe.
man ska va bra dum för att inte fatta de e ett skämt

Det är fan sjukt att dom äns har gjort dom där bilderna..

Jag blev lika förbannad när jag såg den där sidan. Skrev också om det här och någon fick mig övertygad om att det var ett skämt. Det hoppas jag fortfarande att det är. Som sagt. Att ens göra bilderna är ju sjukt :mad:

Man måste väl få roa sig med något...

Som sagt, den där e gammal.

Och folk gör vad som helst med djur dessa dagar.. det ena värre än det andra. På djurens bekostnad.

Människan e grym... även när det gäller DÅLIGA skämt som folk går på.

Nu får folk ta och lugna sig lite. Ingenting som visas på den sidan innebär ju något mer än ett par sekunders obehag för katten och ett klick på en kamera. Allt hänger ju på hur man hanterar det hela.

Hur många av er går förbi ungar som kastar sten efter katter utan att öppna käften? Det djurplågeri som förkommer i var och varannat bostadsområde är mycket värre.

Chrille skrev:
Hur många av er går förbi ungar som kastar sten efter katter utan att öppna käften? Det djurplågeri som förkommer i var och varannat bostadsområde är mycket värre.

Knappast jag, ger ungjävlarna en verbal lavett i fejat om jag ser sånt.

Chrille skrev:
Nu får folk ta och lugna sig lite. Ingenting som visas på den sidan innebär ju något mer än ett par sekunders obehag för katten och ett klick på en kamera. Allt hänger ju på hur man hanterar det hela.

Då ska dom ungarna vara jävligt lyckliga om jag inte känner igen dom, kännde jag igen dom så fick deras föräldrar ett samtal.

Skulle vilja skriva att man spöade skiten ur dom, men det får man inte!

Chrille skrev:

Nu är jag iofs en kille som gillar katter men jag brukar säga åt ungarna. Fast är det ingen i närheten så kan man väl ta en sten modell större och kasta på dom. En gång försökte jag köra över tre småglin med bilen. De hade spottat på grannens katt. Iofs hann de hoppa undan.

Chrille skrev:

Kan säga att om jag ser några ungar göra något sådant... så ska de banne mig akta sig för mig illa kvickt :mad:

Men vet att det finns många som bara tittar på och håller käft... tyvärr

Om det är ett skämt så är det nog ett av de sjukaste som jag varit med om :kocko

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back