Vad händer med världen? HELT JÄVLA SJUKT!

[OT]
Jag brukar spola vatten på kattjävlarna som sitter och skiter i grabbens sandlåda hemma på tomten. Är jag en djurplågare då :confused:
[/OT]

Sidan är ett skämt för övrigt men knappast rolig. Skit i det och gå vidare i livet. :tummenupp

Som sagt.. det skämtet var inte vidare roligt.
Man undrar lite vad dom ungarna som kastar sten på katter har fått för uppfostran? Jag skulle utan att tvekan dra iväg en sten på dom om jag bevittnade något liknande. Anledningen till detta är att min katt kom hem för ett tag sedan med två hörntänder avslagna. :mad:

mankan skrev:
[OT]
Jag brukar spola vatten på kattjävlarna som sitter och skiter i grabbens sandlåda hemma på tomten. Är jag en djurplågare då :confused:
[/OT]

....

Absolut inte. Se till att träffa bra så lär dom sig till slut. Vattenslang är j-t effektivt...

More skrev:
http://www.bonsaikitten.com :huvet :kocko :4skrika

En japan i New York håller på och avlar och säljer katter som
Kallas för ”BONSAI CATS”. Detta låter ju i och för sig fint,
kanske, om det Dessa vidrigheter är den senaste trenden i New York, Kina
och
Indonesien.

DOm som håller på med sånt här borde själva torteras till döds! :huvet

Alvarligt.. var väll ca 6 år sedan detta "skämt" var uppe som mailskämt första gången.. :7peta :huvet :rolleyes:

För alla er som inte tror att det är ett skämt kan ställa sig frågan hur den där glasburken ser ut efter några månaders 'krämande' (bajsande alltså)...

Jag tycker iofs att det är lite kul att folk blir så upprörda över att nån gör en sån här skämtsida. Finns så mkt skit på nätet att det här ändå är bland det sista man borde uppröras över. För övrigt så skulle en levande varelse inte överleva i en sådan hård fixering, finns ingen plats för lungorna att expandera.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back