Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja han jobbar för livsmedelsindustrin och ser din näst intill självförsörjande kropp som en hot för hela näringen. I detta nu sitter han och skriver en rapport som ska vidarebefordras till näringsministern som kommer att besöka dig för att försöka tala dig till rätta. OR ELSE!
Kanske rapporten går ända till vitamininstitutet i Schweiz?
Sådant bryr sig killar/män sig om?
Det svaret väntade man bara på...
Och ja vem vill ha ärr i huvudet tex? Kanske ser fräckt ut om man är som börje salming men sitt du där framför datorn och tyck du är :cool med dina är du fått utav att skalla datorbordet när du tappat cola eller vad fan
Nytt hud ..........så fula ärr som möjligt![]()
Jag vill ju vara som börje när jag poserar på isen.Det svaret väntade man bara på...
Och ja vem vill ha ärr i huvudet tex? Kanske ser fräckt ut om man är som börje salming men sitt du där framför datorn och tyck du är :cool med dina är du fått utav att skalla datorbordet när du tappat cola eller vad fan
Galna människor stjäl dom kanske?
0:12
(jotubeklipp)
![]()
De ramlar av när såret är läkt...om du inte pillarså sluta pilla
, dessutom blir det fulare ärr om du pillar.
View attachment 297765
Har inte ALLA en väldigt stark instinkt att pilla bort sårskorpor?
Varför har evolutionen i så fall gett oss den om det är meningen att de ska sitta kvar?
Ärr är dessutom manligt.
De kan vara lika bra på att kompensera bristande manlighet som en sporthoj.
View attachment 297765
Har inte ALLA en väldigt stark instinkt att pilla bort sårskorpor?
Varför har evolutionen i så fall gett oss den om det är meningen att de ska sitta kvar?
Ärr är dessutom manligt.
Näää nu va de GuW o jag som pratade, håll dig utanför...
Tack o lov att man har bra läkekött. Har idag inga synliga ärr efter att en morgon ha vaknat med ett 30x4 cm långt sår på underbenet orsakade av stafylokocker . Benet var helt okej på kvällen men på morgonen var såret helt öppet. I ett sådant läge hade det varit livsfarligt att pilla på sårskorpor, gå vidare till blodförgiftning. Två månader med bandagering, kliade utav helsike
Dock har benet alltid varit lite känsligare efteråt så vid val av taturering valde jag det andra benet för säkerhets skull.
Så manligt eller ej låt såren vara!
Pillade dock mycket på sår som barn och vet att morsan hotade med att binda ihop mina händer om jag inte slutade. Tyckte morsor alltid tjatade att man inte skulle pilla och orsaken, gör inte dagens mammor det längre
Skrapsår på knän som vätskar är obehagliga.
ok, slänger pappret!
Är det bara en myt att om man har bra läkekött får man större R ? Såret läker "fort och fult"?![]()
ok, slänger pappret!
Är det bara en myt att om man har bra läkekött får man större R ? Såret läker "fort och fult"?![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |