Vad händer i vinter?

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Vad ska ni hitta på med era hojar i vinter nu då?
Ska ni sälja och skaffa ny?
Strippa den på kåpor och bygga fighter?
Turbokonvertera?

Berätta vad ni har för planer...

Firefly skrev:
Turbokonvertera?

Kommer att ha kvar min. Gjorde ju allt "vinterarbete" nu i sommar, så det finns inte så mycket kvar att göra. Hade tänkt köpa lite dekaler att sätta på, det är väl det. Själv då?

Poffer skrev:
Kommer att ha kvar min. Gjorde ju allt "vinterarbete" nu i sommar, så det finns inte så mycket kvar att göra. Hade tänkt köpa lite dekaler att sätta på, det är väl det. Själv då?
Några lager vax åker väl på. Annars kommer den förbli som den är...

Firefly skrev:
Turbokonvertera?

Om jag inte ska byta Hoj nästa år så blir det lite fräcka mattsvarta Scallops på tanken och lite högljudligare avgas!!!
Annars så tänkte jag varmköra och rulla den lite i vinter!!
och se till att packboxarna är smorda och inte torra!!

bl.a så bör man ju ta en tur till TORP på Juldagen :tomten :tomten :tomten

RwE skrev:
Om jag inte ska byta Hoj nästa år så blir det lite fräcka mattsvarta Scallops på tanken och lite högljudligare avgas!!!
Annars så tänkte jag varmköra och rulla den lite i vinter!!
och se till att packboxarna är smorda och inte torra!!

bl.a så bör man ju ta en tur till TORP på Juldagen :tomten :tomten :tomten
Torp på juldagen? Varför? Har jag missat något?

1371-Banditen 1670 mm med 120 hästar gas får fortsätta sitt gatliv, nu med en Holeshot "stepped header" (draget under oljetråget) så den klassar in i Stans Snabbaste.

1157-gixxern 1600 mm med en TD04-13G/7 får även den bli gathoj (om SBP vill).

1277-gixxer750'an med 120 hästar gas får blir en 1730 mm Super Pro Street Bike med Geschwindt's gamla kolfiberkåpor, magnesiumfälgar, slider-koppling och en fet gubbe som förare

Hmm....!

Vet inte vad som händer riktigt. Önskar att jag kunde säga att jag har en fet Fajter på gång. Men jag har fortfarande inte bestämt mig för om det ska bli en hoj eller en bil. Till skillnad från er andra har jag ju inte direkt hunnit jobba ihop några pengar så budgeten är tämligen liten...

Har i alla fall bestämt mig för att vänta till våren oavsett vad det blir för köp.

Tänkte i alla fall ta bilkort i vinter!

Rock on!

crash test doll skrev:
Vet inte vad som händer riktigt. Önskar att jag kunde säga att jag har en fet Fajter på gång. Men jag har fortfarande inte bestämt mig för om det ska bli en hoj eller en bil. Till skillnad från er andra har jag ju inte direkt hunnit jobba ihop några pengar så budgeten är tämligen liten...

Har i alla fall bestämt mig för att vänta till våren oavsett vad det blir för köp.

Rock on!
Klart du ska köpa hoj... Du kommer inte överleva nästa sommar om du ser oss ute och köra och så står du utan hoj... Det vet du med...

Annars kan du ju lägga upp en poll ang ifall du ska köpa bil eller hoj...
Undrar vad resultatet blir :hihi

crash test doll skrev:

Rock on!
Det har du vist det.
Du ska ha båda.
En bil för-3000.
Å hoj för resten av pengarna du har.
Vad sägs om att köpa en fighter objekt å greja den under vintern.
Jag hjälper mer än gärna till. Å det finns det nog fler som gör...
Å hittar du nån som ligger en bit bort så har jag drag på bilen.

DU VET ATT DU KOMMER ATT SLITA PUNG HÅREN AV DIG OM INTE HAR HOJ Å VI ÅKER FÖRBI DIG...

Å DU KAN JU VARA SÅ SÄKER PÅ ATT VARJE GÅNG VI SKA UT Å KÖRA SÅ KOMMER VI ATT TA EN SVÄNG FÖRBI DIG Å STÅ Å GASA NÅN MINUT...

Wolfskin skrev:
Det har du vist det.
Du ska ha båda.
En bil för-3000.
Å hoj för resten av pengarna du har.
Vad sägs om att köpa en fighter objekt å greja den under vintern.
Jag hjälper mer än gärna till. Å det finns det nog fler som gör...
Å hittar du nån som ligger en bit bort så har jag drag på bilen.

DU VET ATT DU KOMMER ATT SLITA PUNG HÅREN AV DIG OM INTE HAR HOJ Å VI ÅKER FÖRBI DIG...

Å DU KAN JU VARA SÅ SÄKER PÅ ATT VARJE GÅNG VI SKA UT Å KÖRA SÅ KOMMER VI ATT TA EN SVÄNG FÖRBI DIG Å STÅ Å GASA NÅN MINUT...
:hihi

Back