vad händer i sommar?

Valpen

Älska dig själv när ingen annan gör det
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
Kawasaki ZX6R såld...husaberg super motard såld..Fiddy Ten7, Honda CBR 600fs
Tänkte bara höra vad ni har för planer (MC-planer) för sommaren? Träffar etc.

Blir väl det vanliga, på toget onsdagar 18.00.
Fast det skulle vara kul och haft träff på fröland någon gång i veckan, för de som är leksugna. :hojbusa

alla som kör mc är väl leksugna? annars kör man fel hoj!
eftersom jag kommer flytta ifrån er tycker jag ni ska komma utåt kungshamn/smögen å leka med mig åxå till sommarn!

va f-an Erik skall du flytta hem igen!? Till Amhult eller?

Jag tycker om att titta på folk som gör wheeeelies och stoppies.. :)

Kan även tänka mig att racea mot någon trimmad 240!

va f-an Erik skall du flytta hem igen!? Till Amhult eller?

yes, håller på å bygga hus där nu, blir farsa i slutet av april åxå. gott å ha lite svängrum då.

men hoj ska det köras iaf, du är välkommen på besök sen!
dessutom är det ju väldigt busvänligt i dom trakterna med tanke på att det inte är lika många konstaplar där.

bovall till dingle via bärfendal e ju inte att leka me! blev många repor där i somras! :tummenupp

O faan ja då ska jag komma och hälsa på men helt riskfritt är det inte jag har allt blivigt jagad av mc snuten på stensjö vägen. Han var lite naiv och trodde att han skulle kunna köra ikapp en kille som började köra på dom vägarna redan som 12åring :rolleyes: men jag var snäll och stannade efter en stund och fick en halvtimmes skäll :D
Ja den vägen är väldigt fin men håll lite på gasen om du kommer från sjön mot dingle, finns en bussficka innan avtagsvägen till Bärfendal. Har sätt snuten stå där i skuggan och smyga.

Jo de vägarna e riktigt sköna, undra hur de fungerar med motorbur:va ,
tror inte det ska vara några problem. Jo Man kan ju ta någon ons tur till kungshamn och hälsa på Erik

låter som ett fantastiskt bra förslag, kan vi vara med och övervaka bygget så inte garaget blir för litet..:yoparty

Bli bättre på att wheela. Och sugen Bomberweekend i Finland, men det blir nog inget av det....

Jo de vägarna e riktigt sköna, undra hur de fungerar med motorbur:va ,
tror inte det ska vara några problem. Jo Man kan ju ta någon ons tur till kungshamn och hälsa på Erik

Frågan är väl hur det är o köra sånna vägar med ditt drev? haha.. :yoparty

Frågan är väl hur det är o köra sånna vägar med ditt drev? haha.. :yoparty

Nja jag piskar nog din 125:a :hojsmilie med min stora :hojbusa :D Nä jag får nog kämpa hårt om jag ska hänga på din motard när det börjar svänga i kurvorna:tungan

Den ska tydligen maxa 200 med drevet, men det är ingen större komfort att köra fortare än 140

Nja jag piskar nog din 125:a :hojsmilie med min stora :hojbusa :D Nä jag får nog kämpa hårt om jag ska hänga på din motard när det börjar svänga i kurvorna:tungan

Den ska tydligen maxa 200 med drevet, men det är ingen större komfort att köra fortare än 140

haha du piskar nog min rejält även i svängarna ;P

Tänkte det kunde vara roligt med lite byggar bilder(ej så bra men ändå)
Projekt underskärm.
Täckte för hålet in under sadeln, med en lite plåt.

Bifogat

• Plåt innan montering liten.JPG
    Plåt innan montering liten.JPG
    64.6 KB · Visningar: 32
  • Under skärm hål2 liten.JPG
    Under skärm hål2 liten.JPG
    69.7 KB · Visningar: 31
  • Under skärm hål liten.JPG
    Under skärm hål liten.JPG
    76.4 KB · Visningar: 33
Och så här blev det när det var färdigt. lite kasst ljus att fota i :huvet

Bifogat

• Bakifrån plåt monterad liten.JPG
    Bakifrån plåt monterad liten.JPG
    75.4 KB · Visningar: 34
  • bild innifrånliten.JPG
    bild innifrånliten.JPG
    85.4 KB · Visningar: 45
  • Plåt från sidan liten.JPG
    Plåt från sidan liten.JPG
    83.1 KB · Visningar: 37
La inläggen med bilderna i fel tråd, ska ju naturligtvis ligga under "vad händer"
shit happens:rolleyes:

Back