vad händer bottare?

:D:D

Jo det är ju det där med att tänja gränser, inte helt lätt :gnissla .
Tar du mig på Falkenberg (du ska väll köra) så kanske vi kan diskutera ett byte :fyllisar .

Mmm har fått en träningsdag på falken i år efter diverse crasher så jag får väl hålla till topic och göra en lista.

Rykte 1: Att jag skall köra på falken
Fakta 1: Känns avlägset med tävling på falken

Rykte 2: Pinky är gravid och kanske får en dotter i garaget till hösten...
Fakta 2: Slår jag Custe på Falken så får jag adoptera en oäkting(läs KTM) och trimma lite till hösten :yoparty

Rykte 3: Pinky var snabb på A-torp i helgen
Fakta 3: Pinky var förkyld och ville inte riktigt vad jag ville eller var det tvärtom? :näsblod

Mmm har fått en träningsdag på falken i år efter diverse crasher så jag får väl hålla till topic och göra en lista.

Rykte 1: Att jag skall köra på falken
Fakta 1: Känns avlägset med tävling på falken

Jag har inte kört en enda gång på Falken, så oddsen är på din sida :tungan .

Rykte 2: Pinky är gravid och kanske får en dotter i garaget till hösten...
Fakta 2: Slår jag Custe på Falken så får jag adoptera en oäkting(läs KTM) och trimma lite till hösten :yoparty

Får du en KTM behöver du inte trimma :rolleyes:

Rykte 3: Pinky var snabb på A-torp i helgen
Fakta 3: Pinky var förkyld och ville inte riktigt vad jag ville eller var det tvärtom? :näsblod

Pinky är alltid snabb på A-torp. Min tid med RC8:an är pinsam om man jämför med Pinky :)

Klart du ska köra Falken!! Det är ju hemmabana :tummenupp . Dessutom är vi många som vill se Pinky in action igen. :tummenupp

Fakta 4. Pinky gör aldrig fel.

/Pinkys chefsveterinär.

Så sant så sant :tummenupp

När jag körde Pinky behövdes aldrig en chefsveterinär, hon gick som en klocka. Nu när jag köpt en sprojlans ny hoj så hade det dock behövts :huvet .

Sugen på att bli chefsmekaniker för Fräulein Kåt.E.M? Tyvärr betalar jag inte bra men att få lägga händerna på en styck österrikisk kulstöterska är väll betalning nog :D .

Last edited:
När jag körde Pinky behövdes aldrig en chefsveterinär, hon gick som en klocka....
...............
Sugen på att bli chefsmekaniker för Fräulein Kåt.E.M?...

Av just den enkla anledningen valde jag chefsjobbet med Pinky. Det ger mig lite arbete och gott om fritid. :fakta

Således... Krohnrief mek :glömdet

:D

Som du ser Custe - Pinky ruler, hun er Skandinavias eneste Sadomasocisitiske mc:tummenupp Tåler hinsides mye juling og er alltid like blid:) Men hun straffer enhver troløs med dårligere rundetider og mindre kjøretid dersom hun selges - hun er et mc-IKON:tungan

fakta o rykte

rykte 1 ,....ja skulle köra en låg 5a på knutstorp idag

fakta 1 inte fan gjorde ja det utan samma skittider men fick 7 pass i 32 graders värme :tummenupp

Faktaryktebullshit

Pga for mye varme i Skandinavia (hvertfall i syd-Norge) så flyttes alle resterende race til oktober-desember:tummenupp

Helv.. hvilken idiot orker å ta på seg kjøreutstyr i 33 graders varme..... og i tillegg betale for å kjøre:huvet Nopp, nå blir sesongen satt på vent til det blir mer normale trempraturer - typ +4-5:) Hvertfall etter at kveldens enduranceløp på Rudkogen er unnagjort:3freak

Pga for mye varme i Skandinavia (hvertfall i syd-Norge) så flyttes alle resterende race til oktober-desember:tummenupp

Helv.. hvilken idiot orker å ta på seg kjøreutstyr i 33 graders varme..... og i tillegg betale for å kjøre:huvet Nopp, nå blir sesongen satt på vent til det blir mer normale trempraturer - typ +4-5:) Hvertfall etter at kveldens enduranceløp på Rudkogen er unnagjort:3freak

Äntligen börjar det bli bra raceväder. Det är ju så här det ska vara :banana .

Jasså långlopp - Tjuvträning :tungan

Äntligen börjar det bli bra raceväder. Det är ju så här det ska vara :banana .

Jasså långlopp - Tjuvträning :tungan
OK, 3-timers i 295 grader gir bra treningsutbytte for gamle, fete, wannabe´er som meg:confused: Men det er en fin måte å teste oppsettet, så noe skal man vel få ut av trilling rundt Rudskogen:tummenupp Like stor KTM-hater idag?

OK, 3-timers i 295 grader gir bra treningsutbytte for gamle, fete, wannabe´er som meg:confused: Men det er en fin måte å teste oppsettet, så noe skal man vel få ut av trilling rundt Rudskogen:tummenupp Like stor KTM-hater idag?

:) nja idag känns det lite bättre. Igår gick hon som hon ska igen. Vet ärligt talat inte vad som var fel, men nu har jag rätt tomgång igen, hoppas det inte händer när jag kör bara :brinnerup. Tror att infästningen till gashandtaget fick sig en smäll på Knutan :confused: .

Har du skruvat mycket på fjädringen? Jag har min helt orginal. Kanske är dags att skruva lite.

Hur många hästar hade du på bakhjulet? Eller är det hemligt :D .

Lycka till på långloppet.

Vi kanske skulle slänga ihop ett KTM-team till REC på Anderstorp :) Vi har ju många hojar att välja mellan om Bertilsson hänger på, och många reservhojar :D .

:) nja idag känns det lite bättre. Igår gick hon som hon ska igen. Vet ärligt talat inte vad som var fel, men nu har jag rätt tomgång igen, hoppas det inte händer när jag kör bara :brinnerup. Tror att infästningen till gashandtaget fick sig en smäll på Knutan :confused: .

Har du skruvat mycket på fjädringen? Jag har min helt orginal. Kanske är dags att skruva lite.

Hur många hästar hade du på bakhjulet? Eller är det hemligt :D .

Lycka till på långloppet.

Vi kanske skulle slänga ihop ett KTM-team till REC på Anderstorp :) Vi har ju många hojar att välja mellan om Bertilsson hänger på, och många reservhojar :D .
Kjørte asdårlig:huvet At vi kom på 2. plass skyldes kun mine 2 makkere og mekken. Sliter med at det wobbler på rakene:confused: Men vi skal løfte fronten noen mm som vi gjorde med Duccen:tummenupp Ellers så kjører vi med nesten originalt oppsett - 2 ekstra klikk mer på komp og retur fram, og 3 ekstra bak! I tillegg litt strammere forspenn F/B! Ant hk - ingen aning, og 4 timers kanskje det:)

rykte o fakta

Fakta 1.... körde äntlingen bättre tider på knudan o satte 1.06.2 jihuuuu

Fakta 2.... skall köra rookie 1000 på knudan 8-9 augusti..ngn som skall med o köra?

Fakta 3 mitt avgasrör gick av mitt under sista passet under hojen o kan lugnt säga att ja väckte alla runt knutstorp :tummenupp

Fakta 4 ingen tränig på en månad nu ´pga jobb o inga träningstillfällen :mad:

Rykte 1 ja kommer bli giftig på falkenberg

komm ni 2a i endurance?

Kjørte asdårlig:huvet At vi kom på 2. plass skyldes kun mine 2 makkere og mekken. Sliter med at det wobbler på rakene:confused: Men vi skal løfte fronten noen mm som vi gjorde med Duccen:tummenupp Ellers så kjører vi med nesten originalt oppsett - 2 ekstra klikk mer på komp og retur fram, og 3 ekstra bak! I tillegg litt strammere forspenn F/B! Ant hk - ingen aning, og 4 timers kanskje det:)

Har börjat o packa lite smått. På söndag bär det iväg till Mantorp för ett tredagars träningsläger. Ska bli jäkligt skönt att få sträcka ut sig lite på bana igen.
Ska även bli kul o kolla in Pro superbike killarna som ska träna samtidigt. Någon mer som ska dit?

Grattis till andraplatsen :tummenupp .

Vad kör du för däck?

4 timmars :tummenupp

Fakta 2.... skall köra rookie 1000 på knudan 8-9 augusti..ngn som skall med o köra?

Jag är sugen :tummenupp men har inte bestämt mig än. Har ju inte kört på Knutan ordentligt i år.

Har börjat o packa lite smått. På söndag bär det iväg till Mantorp för ett tredagars träningsläger. Ska bli jäkligt skönt att få sträcka ut sig lite på bana igen.
Ska även bli kul o kolla in Pro superbike killarna som ska träna samtidigt. Någon mer som ska dit?

Fasen va alla tränar. En annan sitter å sliter och svettas på jobbet, och när jag har semester så är det inga träningar :huvet .

Jag får det nog svårt på Falkenberg :gnissla

Last edited:
träna o träna

ja e ingen talang precis o måste nöta o nöta o nöta o då kanske släpper allt :tummenupp men försöker göra det bara för att det e kul :tummenupp synd att du inte har ngr träningstillfällen iheller:mad:

komm ni 2a i endurance?
Japp:tummenupp

Grattis till andraplatsen :tummenupp .

Vad kör du för däck?

4 timmars :tummenupp
Takk:tummenupp Og jeg kjørte med 1930 bak og medium/soft fram! Men at vi tok andre plass var ikke min fortjeneste - jeg kjørte utrolig dårlig - får ikke til KTM´en:huvet Kjører ok i kniksepartier og asdårlig i høyfartspartier:gnissla

ja e ingen talang precis o måste nöta o nöta o nöta o då kanske släpper allt :tummenupp men försöker göra det bara för att det e kul :tummenupp synd att du inte har ngr träningstillfällen iheller:mad:

Er det ikke trening på Falken den 17 juli?

Last edited:
Takk:tummenupp Og jeg kjørte med 1930 bak og medium/soft fram! Men at vi tok andre plass var ikke min fortjeneste - jeg kjørte utrolig dårlig - får ikke til KTM´en:huvet Kjører ok i kniksepartier og asdårlig i høyfartspartier:gnissla

Jag kommer kanske köra Michelin på Falken, då hoppas jag att jag kan få lite tips :) .

Back