vad händer bottare?

:)

fakta: köpt en styrdämpare som kommer ngn gång

fakta 2 : tränar hyffsat mkt men hjälper inte fullt ut än:confused:

rykte 1 : finns vettiga brudar

rykte 2 : peppebus har börjat motionera

rykte 3 : norge har byggt en roadracingbana igenom centrala Osl

Nopp, skal ikke kjøre noen av dem:huvet
Fakta: Blir kun et 3-timers endurance neste onsdag
Rykte: Noen trackdays i løpet av juli (og kanskje NM på Karlskoga om jeg får til KTM´en innen den tid)
Du, derimot fusktrener jo hele tiden:arsele

fakta 2 : tränar hyffsat mkt men hjälper inte fullt ut än:confused:
Kommer alltids en forbedring;)
rykte 1 : finns vettiga brudar
Nopp!
rykte 2 : peppebus har börjat motionera
So what?
rykte 3 : norge har byggt en roadracingbana igenom centrala Osl
Yeah right, verdens siste kommuniststat bruker kun penger på halvfete politikere på utenlandseskursjoner!

fakta

fakta 1: om peppebus får upp kondisen mer så kan ja lova att ja slutar köra o börja sponsra han istället :tummenupp han kommer nog vara i topp 5 nästa lopp :mad::yoparty:krama

Hehe!
Jo kondisen kunde vara bra mycket bättre. Men jag han inte ta tag i det innan jag bestämde mig för att rejsa i våras. Men blir det ngt nästa år, så blir det en "riktig" satsning.

.. Och du är inte dålig på o sätta press på mig. Men det är kanske taktiken? ;)

P.s Sponsorer är alltid välkommet :)

fakta 1: om peppebus får upp kondisen mer så kan ja lova att ja slutar köra o börja sponsra han istället :tummenupp han kommer nog vara i topp 5 nästa lopp :mad::yoparty:krama

helt klart

helt klart e det taktiken,....du ligger före mig i cupen o för mig e det inte bra eftersom ja förknippar dig med min vänn tore för du har hans kåpor o ja har aldrig tatt han förutom på knudan......sen att ja ligger före rune kan bara rune svara på hi hi hi hi

PS sponsorer söker ja med :tummenupp:tuttar

Hehe!
Jo kondisen kunde vara bra mycket bättre. Men jag han inte ta tag i det innan jag bestämde mig för att rejsa i våras. Men blir det ngt nästa år, så blir det en "riktig" satsning.

.. Och du är inte dålig på o sätta press på mig. Men det är kanske taktiken? ;)

P.s Sponsorer är alltid välkommet :)

Före mig? har du en egen tabell?... och nu börjar jag få ordning på chassit. Har ändrat i stort sätt alla inställningar och den har gått från att varit ett svårkört ass (på knudan var det ändrat rejält men då inte till det bättre) till att man bara behöver tänka sväng för att få den dit jag vill...+att jag kan gasa som en vilde utan att den lever rövare eller bara går på bakhjulet:tummenupp

helt klart e det taktiken,....du ligger före mig i cupen o för mig e det inte bra eftersom ja förknippar dig med min vänn tore för du har hans kåpor o ja har aldrig tatt han förutom på knudan......sen att ja ligger före rune kan bara rune svara på hi hi hi hi

PS sponsorer söker ja med :tummenupp:tuttar

Last edited:
Fakta 1: Just nu hatar jag KTM RC8:a, skulle aldrig sålt Pinky :confused:
Fakta 2: Med ovanstående fakta i huvet, tror ni det blev någon träning i helgen?? Nähä det blev det ju förstås inte :mad: verkar som det är någon som inte vill att jag ska köra hoj.....

Jag har fan inte kört hoj sedan Anderstorp i maj :mad: , blir svårt att nå upp till sina mål då, jaja det kommer väll en säsong nästa år också :rolleyes: .

Någon som var å körde på anderstorp i helgen som kan berätta hur grymt bra väder och körning det var. Hur många sekunder ni sänkte personbästa med :mad:.

Jag vet att din gamle hoj var där och gick klanderfritt, om man bara har ström i batteriet och soppa i tanken så funkar den :D

Jaha, det känns ju skönt att det går bra för nån iaf :) .
Pricken över i:et kommer väll på Falkenberg den 1:a augusti när han kör ifrån mig och förnedrar mig på racet :brinnerup

förlåt

förlåt, det var geir :tummenupp ha ha ha ho ho ho :tuttar

Före mig? har du en egen tabell?... och nu börjar jag få ordning på chassit. Har ändrat i stort sätt alla inställningar och den har gått från att varit ett svårkört ass (på knudan var det ändrat rejält men då inte till det bättre) till att man bara behöver tänka sväng för att få den dit jag vill...+att jag kan gasa som en vilde utan att den lever rövare eller bara går på bakhjulet:tummenupp

Imponerende at du etter 4 race har mer poeng enn hva jeg har etter 1:tummenupp Men er redd for at du er bak allerede etter neste, for nå har vi fått stell på KTM-greiene:krama

Betyder detta att jag får se upp nästa race :va .

Då kan du hjälpa mig att få stell på min då :) .

Hva har skjedd?? Var det ikke du som snakka så inn i helv.. varmt om Rc8:confused::confused::confused::confused:

:) Jo det är väll en bra hoj, men när jag kl. 04.00 på morgonen ska packa för att dra till a-torp och äntligen få träna så bestämmer den sig för att ha en tomgång på 8000rpm :brinnerup .
Har dagarna innan haft igång den och då spann den som en katt, gissa att man blir sur och trött på skiten.... :mad:

Så nu blir det felsökning :huvet , jag hatar att mecka, skiten ska bara funka, det är ju därför man köper nytt.

Saknar Pinky just nu.....

Bifogat

• vodka.jpg
    vodka.jpg
    49 KB · Visningar: 44
Ap ap ap - Får inte hetsa Pinky så..... :tuttar
Har ju bara precis blivit vän med henne och hon har redan kastat av mig en gång på A-torp och det rejält. Men i helgen gick hon fint utan större bekymmer däremot handlar det nu mer om att tänja lite mer på sina gränser tror jag..... ja ja träning åter träning....:näsblod

Det är bara en myt att Pinky styr själv det handlar ju om att ha en bra kusk för att tämja vilddjuret :arsele Kanske vill du köpa tillbaka henne????? :yoparty
Eller kanske rent av byta jämnt med Ktm:en?

Mvh Pinkys pojkvän :slicka

Ap ap ap - Får inte hetsa Pinky så..... :tuttar
Har ju bara precis blivit vän med henne och hon har redan kastat av mig en gång på A-torp och det rejält. Men i helgen gick hon fint utan större bekymmer däremot handlar det nu mer om att tänja lite mer på sina gränser tror jag..... ja ja träning åter träning....:näsblod

Det är bara en myt att Pinky styr själv det handlar ju om att ha en bra kusk för att tämja vilddjuret :arsele Kanske vill du köpa tillbaka henne????? :yoparty
Eller kanske rent av byta jämnt med Ktm:en?

Mvh Pinkys pojkvän :slicka

:D:D

Jo det är ju det där med att tänja gränser, inte helt lätt :gnissla .
Tar du mig på Falkenberg (du ska väll köra) så kanske vi kan diskutera ett byte :fyllisar .

Back