Vad hände vid skivarp ~kl 14 idag?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Åkte vägen mellan skivarp och skurup (Ja den vägen.. :() Stog massa bilar på ena sidan vägen och det låg en svart hoj i åkern på andra sidan såg varken någon mc munderad eller någon skadad, Vad hade hänt? Inget allvarligt hoppas jag.

(hitta inget lokalt forum som passa)

Vet du inte att skurup ligger mellan Ystad och Malmö ???

Där måste du väl ha gasat minst en gång....

Jo det vet jag, men jag vet inte vad alla bondebyar heter i skåne. Brukar inte köra i dom krokarna.

edit: såg inte ens att där stod skurup. :näsblod

Misstänker???

Stooffes olycksväg, därav :( misstänker jag.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=157701

Hoppas det inte hänt något liknade nu.

Är det inte bättre hålla sig till det man vet eller? Det finns inga olyckor inrapporterade hos polisen angående vägen Skivarp - Skurup vid dags dato och vid den tiden tiden eller tidigare,senare.

Vad det gäller den andra olyckan"Stoffe" så är Damen ifråga, frikänd till vållandet eller hur. Det vet Ni om det har stått i dagspressen. Tråkigt att behöva skriva detta såhär." hastigheten dödar"

Last edited:
Är det inte bättre hålla sig till det man vet eller? Det finns inga olyckor inrapporterade hos polisen angående vägen Skivarp - Skurup vid dags dato och vid den tiden tiden eller tidigare,senare.

Vad det gäller den andra olyckan"Stoffe" så är Damen ifråga, frikänd till vållandet eller hur. Det vet Ni om det har stått i dagspressen. Tråkigt att behöva skriva detta såhär." hastigheten dödar"
Det kan vara så att mitt inlägg missuppfattades, prulle skrev:
"(Ja den vägen.. :()"

Det var då vissa inte förstod vilken väg som menades så då förklarade jag att det var vägen där stooffe dog, "därav den ledsna smileyn misstänker jag"
Jag är också medveten om att tanten som körde blev frikänd och den diskussionen hör inte hemma i denna tråden.

Det kan vara så att mitt inlägg missuppfattades, prulle skrev:
"(Ja den vägen.. :()"

Det var då vissa inte förstod vilken väg som menades så då förklarade jag att det var vägen där stooffe dog, "därav den ledsna smileyn misstänker jag"
Jag är också medveten om att tanten som körde blev frikänd och den diskussionen hör inte hemma i denna tråden.
Nej håller med dig om detta, Ok en missuppfattning har det blivit. Jag lider också med Er som miste "Stoffe" det är synd när det händer och lidandet runt ikring. Jag kör själv förbi platsen näst intill varje dag på cykeln. Då jag har min far i skurup, sköt om Er ordentligt kanske Vi ses på vägarna runt Eslöv Stockamöllan.// Micke:tummenupp

Skönt att höra att det inte va en ny olycka, då e frågan vafan gjorde hojen på åkern?

Skönt att höra att det inte va en ny olycka, då e frågan vafan gjorde hojen på åkern?

Nån som drullat av vägen utan att skada sig och inte vill skylta med det.
Oförsäkrad etc, många konstiga anledningar finns det :rolleyes:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...