Vad hände med Dunlops kampanj?

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Dom annonserade ju i flera mc-tidningar om man handlade en uppsättning gummi mellan 14 feb-31 mars så skulle man få 500 riksdaler tillbaka av generalagenten. Hemsidan är uppe: www.lovedunlop.com men det går inte klicka sig vidare. Har mailat dom men givetvis inte fått nåt svar, någon som vet:va
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
De här va ju snyggt , här har man klickat på svenska flaggan i flera veckor när det är Sverige man skall klicka på:huvet

Internet är komplicerat :rolleyes:
 
Last edited:

meccan

www.racesetup.se
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Hillerstorp
Hoj
GSXR 750 -07 Banhoj. GSXR 750 SRAD Gata.
Vad har ni för åsikter om kampanjen?
Är det en bra grej att göra för att gynna den lokala handlaren?
 

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Funkar detta hos alla som säljer dunlop eller måste det vara någon av de som listas på hemsidan?
 

Indian

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2009
Ort
Laholm
Hoj
Honda Cbr1000rr -09
Funkar detta hos alla som säljer dunlop eller måste det vara någon av de som listas på hemsidan?


Vad jag fattat det som så måste det vara någon av dom handlarna...
Sen undrar jag om det är både fram o bakdäck man måste köpa... För mig det står en UPPSÄTTNING.
Gäller det på ett däck hade det varit kanoners juh ;)
 

Phamarus

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki ER-6N
Vad jag fattat det som så måste det vara någon av dom handlarna...
Sen undrar jag om det är både fram o bakdäck man måste köpa... För mig det står en UPPSÄTTNING.
Gäller det på ett däck hade det varit kanoners juh ;)

Klickar man upp formuläret man ska fylla i står villkoren längst ner;

"Erbjudandet gäller ej vid köp av endast ett däck och erbjudandet gäller ej vid köp av däck som inte nämns i punkt 1 ovan."
 

SvenneC

Medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Hemma med hunden
Hoj
Inte så många som jag skulle vilja ha...
Är det någon som har fått tillbaka sin femhundring för detta ännu?

Det stod i villkoren att det skulle ta ca 30 dagar innan återbetalning. Jag skickade in mina kvitton den 23'e mars, men har inte sett röken av några pengar ännu.

/L. Urad?
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Det stod i villkoren att det skulle ta ca 30 dagar innan återbetalning. Jag skickade in mina kvitton den 23'e mars, men har inte sett röken av några pengar ännu.

/L. Urad?
Nejdå herr Urad, du har inte sett röken helt enkelt för att vi eldade upp dem här i Uppsala :rolleyes:


Nej, nån 5-hundring har vi inte sett till. Vi skickade in samtidigt som dig, just hemkommen från båtturen. Kollat med L-U Rendrejare som kränger däck ifrån Karlskoga? :D
 
Last edited:

Murdoc

Ge mig pengar!
Gick med
16 Apr 2010
Ort
Tungelsta
Hoj
Banhoj GSX-R 750 -04, Superduperduke 990 -05
Jag har heller inte sett några pengar. Däremot verkar de har reggat min epost för jag fick reklam från Dunlop härom dagen...
 

SvenneC

Medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Hemma med hunden
Hoj
Inte så många som jag skulle vilja ha...
Nejdå herr Urad, du har inte sett röken helt enkelt för att vi eldade upp dem här i Uppsala :rolleyes:


Nej, nån 5-hundring har vi inte sett till. Vi skickade in samtidigt som dig, just hemkommen från båtturen. Kollat med L-U Rendrejare som kränger däck ifrån Karlskoga? :D

Jag har pratat med "han som säljer däck och delar ut kondomer med sitt telefonnr på" och han hade ingen mer info än oss andra. En fundering som kom upp under samtalet var dock om det möjligen kunder vara så att Dunlop egentligen menade att det kommer att ta 30 dagar från det datum då kampanjen avslutades. I så fall får vi kanse vänta till den 15'e maj på att få tillbaka femhundringen...

Nåja, däcken håller i bra i både kallt och vått, så jag är ändå inte missnöjd med själva köpet. :tummenupp
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Kul ide men värdlöst att man inte fick köpa ett par däck löst utan verkstad var tvugna att montera.

Därför att det är Dunlopimportören och handlaren gemensamt som tar kostnaden för rabatten. Då är det inte mer än rimligt att handlaren först har fått tjäna pengar på sin service....

Personerna som kränger själva och mest är intresserade av absolut lägsta pris kommer ändå alltid att handla online och är därför inte intressanta som kunder....-
 

Murdoc

Ge mig pengar!
Gick med
16 Apr 2010
Ort
Tungelsta
Hoj
Banhoj GSX-R 750 -04, Superduperduke 990 -05
Nu har jag fått mina stålar. Fick 470 pengar insatta på kontot idag.
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
För mig hade det blivit en dålig affär eftersom man var tvungen att köpa däcken och montera hos en av Dunlops vald återförsäljare. Kollade priset hos dom, vilket var svindyrt. Handlade istället hos Dexon.se och sparade nästan 1500:-

Nu är jag ju inte riktigt rätt man och bedömma däck men det verkar vara gott grepp i Sportmax Sportsmart.

Gott att ni börjar få stålar tillbaka.
 

Bifogat

  • Sardinen2011178.jpg
    Sardinen2011178.jpg
    172.6 KB · Visningar: 184
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top