Vad gjorde ni när Prinsessan fick sin Prins..?

Jo, det har varit jävligt svårt att få plats på restaurangerna i Umeå eftersom det är så jävla mycket journalister här och bränner pengar, hotellen är fullbelagda också.

Men oroa er inte Umeå är ju kulturhuvudstad 2014 och då kommer ni att få skörda frukterna av det, visst, ni skulle ge oss 100mille att arrangera kulturhuvudstadsåret med, men tänk på all positiv press sverige får av det!

Sluta nu, naturligtvis är positiv publicitet och marknadsföring viktigt. Jag tror inte du vet bättre än resten av världen i denna fråga. Möjligen i vissa andra men inte i denna. ;)

Du glömde att berätta hur många länder som du hade besökt för att dom hade haft kungabröllop, men du kanske vallfärdar till alla?

När du trampat i klaveret, stå still

:D

Du glömde att berätta hur många länder som du hade besökt för att dom hade haft kungabröllop, men du kanske vallfärdar till alla?

I lektion 2 i marknadsföringsskolan kommer vi tala om målgrupper och segmentering, och även om det naturliga spillet av marknadsföringsinvesteringar. Dock går vi inte vidare innan eleverna tillgodogjort sig innehållet i lektion 1.

Återkom när du upplevt nåt som liknar en aha-upplevelse så kan jag hjälpa dig vidare.

Vid närmare eftertanke tror att jag tar en sväng på hojen nu faktiskt, det verkar inte vara nån överhängande risk att slanten ska trilla ner sådär på en gång. Ta den tid du behöver! :)

Hoppade fallskärm.

lars-hopp-100_94601188.jpg

I lektion 2 i marknadsföringsskolan kommer vi tala om målgrupper och segmentering, och även om det naturliga spillet av marknadsföringsinvesteringar. Dock går vi inte vidare innan eleverna tillgodogjort sig innehållet i lektion 1.

Återkom när du upplevt nåt som liknar en aha-upplevelse så kan jag hjälpa dig vidare.

Vid närmare eftertanke tror att jag tar en sväng på hojen nu faktiskt, det verkar inte vara nån överhängande risk att slanten ska trilla ner sådär på en gång. Ta den tid du behöver! :)

Är det nå´t som skrämmer dig med hans fråga? :D

Jag fick min hoj optimerad. Några vändor i bänken och ett snille bakom tangenterna talar sitt tydliga språk:

+10 hk.
+12 nm.

Kungligt.

//Johan

Jag var ute på en 22 milsrunda med 40 andra motorcyklar.

Jag får väl erkänna att jag såg lite på TVn när Victoria kom till kyrkan.
En ska reagerade jag på.
Det var att om Victoria har klamydia så är väl det hennes, och kanske Daniels, ensak.
Det behöver man väl inte sitta berätta för hela svenska folket precis när hon ska till att gifta sig.

Å jag som stog på din sida i konversationen, BusAnna. Men att avsluta med en sarkastisk kommentar i, vad jag antar enbart för att förlöjliga din antagonsit. Detta gjorde att du hamnade på en 5-årings nivå och därmed förlorade en stor del av din trovärdighet. Synd...:va

Jag får väl erkänna att jag såg lite på TVn när Victoria kom till kyrkan.
En ska reagerade jag på.
Det var att om Victoria har klamydia så är väl det hennes, och kanske Daniels, ensak.
Det behöver man väl inte sitta berätta för hela svenska folket precis när hon ska till att gifta sig.

Men tydligen så sa de inte:
"Hon har klamydia! Det med!"

Utan:
"Hon har kamédiademet."
(Vad nu det är för något.)

Men tydligen så sa de inte:
"Hon har klamydia! Det med!"

Utan:
"Hon har kamédiademet."
(Vad nu det är för något.)

Det var visst den där kronan hon hade på sig, det var någon Ludde i frankrike som hade gett bort den ursprungligen, nu är den tydligen svenska hovets.

Jag såg en snutt som behandlade just den kronan.

Jag spelade lite nästa version AA3, drack lite fulwirre, och kollade lite på fästligheterna, allt som allt en lätt underhållande afton

Kollade dragracing på kjula. Hade gärna sett flygplanen över sthlm.

Å jag som stog på din sida i konversationen, BusAnna. Men att avsluta med en sarkastisk kommentar i, vad jag antar enbart för att förlöjliga din antagonsit. Detta gjorde att du hamnade på en 5-årings nivå och därmed förlorade en stor del av din trovärdighet. Synd...:va

Sorry. Jag ber GuW om ursäkt också. Jag har svårt att se när jag blir spydig, jag ska försöka bättra mig, även om det är svårt att lära gammal hund sitta.

Nu ska jag hålla försöka hålla styr på tangenterna...
Inga. Jag tillhör inte heller målgruppen som torde vara barnfamiljer och äldre.
Däremot har jag turistat och besökt några världsarv, och det är nog ett resultat av att jag läser intressanta resereportage som gör mig nyfiken.

Tror att du får lättare att förstå logiken med marknadsföringsinsatsen om du släpper Jamen-jag-bryr-mig-ju-inte-perspektivet.

Jamen jag bryr mig ju inte om vägar eller kommunikationer i Västerbotten, varför ska vi då slösa pengar på det? Förstår du nu? Varken du eller jag behöver vara nyttjare eller intressenter för att det ska vara en bra investering.

Last edited:
Var ute med barnvagnen. Det var knappt en käft i Slottskogen. Skönt att slippa alla knipsade hemmapappor med sugrörsarmar som brukar häcka där hela dagarna. :tummenupp

Förövrigt tycker jag vi ska ha kvar monarkin. Det är en viktig del av vår stolta historia även om det är rätt töntigt nuförtiden. Går också emot GuW:s linje faktiskt. Jag tror kungahuset ger mer än det tar. Svårt att sätta ett direkt värde på det dock.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...