Vad gjorde ni i lumpen

Luftvärtnstroppchef RBS90, men stannade kvar och trivs bra med det. Finns det nån överjävlig meckare som är sugen på NBG så saknar jag en bandvagnsmekaniker på kompanirep, hör av er i såfall

uttagen som lasbilschaffis men blev skyddsbiträde (ABC-stridsmedel) Ställföreträdande GB. P18 Visby.

Brandman på ARTSS Älvdalen.
Satan vad det brann där ibland :D

Luftvärtnstroppchef RBS90, men stannade kvar och trivs bra med det. Finns det nån överjävlig meckare som är sugen på NBG så saknar jag en bandvagnsmekaniker på kompanirep, hör av er i såfall

När och var?
Var själv troppchef/stridsledare RBS90 i Boden 99-00. Stannade även jag kvar och gick MHS Ö samt ATS 00-02.
Tillhört Lv7, I19 och nu på senare tid Lv6...
Har varit med och utbildat ett par lv-plutoner.

GB för balknegrerna i appluton på Vikingakompaniet, ING2 03 - 04.

Bomba saker och bygga balkbro 2 är skiten. Jag saknar det.

Stridsfordontransport på P2 i Hässleholm -95-96.

Jag va 12mnd i lumpen 89-90 och vad jag gjorde dar ar hemligt eftersom ni ar svenskar och møjligtvis kommer invadera Norge nogon gång.....det jag kan saga ar ni kommer få stryk isf...:D :D :D

Sjukvårdsgruppchef I5 02/03.

Något av det roligaste och trevligaste jag gjort faktiskt. Hade definitivt sökt till YOP om det inte hade varit för alla dessa tråkiga försvarsbeslut.

Gör kanske en av de tråkigaste utbildningarna som finns att få.
DB200 i Boden :näsblod

2 månader kvar...

Stridsfordonsförare i 1:a Detekteringsgruppen vid Totalförsvarets Skyddscentrum...

bara 9 veckor till muck :tuttar

PSG90-skytt i Brig span plut. äta sova skita var det som gälde.... fick bära en gigantisk ryggsäck och ett gäng vapen också några mil :rolleyes:
fattar inte vad 3 pers ska med 3st ak5, 2st p-skott, 1st psg90 och 1st grg när man ska ut o smyga i skogen :va tackar gud för att dom insåg att grg var överdrivet och lät det ligga i kasunen.

all galenskap inträffade på P7 2003/2004.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back