Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det verkligen ingen som varit förbannad på flera dagar? Det gör mig förbannad.![]()
Är det verkligen ingen som varit förbannad på flera dagar? Det gör mig förbannad.![]()
. Jag lägger mina pengar på vad jag vill, eller? Senast var det en granne som jag inte brukar snacka med så mycket, han frågade ifall jag verkligen skulle ha 2 bilar och cross. Precis som att jag var helt dum i huvet. Klart jag ska sälja mina andra bil eftersom jag bara behöver en. Man blir förbannad.
Dom har retat upp mig hela dan trots tappra försök från min sida med en massa aktiviteter och Burgerking mellis osv osv så har dom vart 2st djävuls ungar! Och nu brann det av rejält vart så jävla förbannad skällde ut dem efter noter... och vad fick jag för det en fet spänningshuvudvärk

blev en nyttig läxa...tyckte ungens farsa också
det var ju hålet jag skulle träffa, inte ungen, jag förlorade därmed en väldigt viktig vadslagning Mina barnDom har retat upp mig hela dan trots tappra försök från min sida med en massa aktiviteter och Burgerking mellis osv osv så har dom vart 2st djävuls ungar! Och nu brann det av rejält vart så jävla förbannad skällde ut dem efter noter... och vad fick jag för det en fet spänningshuvudvärk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
det var ju hålet jag skulle träffa, inte ungen, jag förlorade därmed en väldigt viktig vadslagning
![]()

på ungar som springer på minigolfbanan..att han råkade bli träffad av en golfboll av
blev en nyttig läxa...tyckte ungens farsa också
det var ju hålet jag skulle träffa, inte ungen, jag förlorade därmed en väldigt viktig vadslagning
![]()

Ja jävlar, små skitungar och minigolf går fan inte ihop.
Dom var där och störde oss genom halva banan, men tillslut så slog den lille killen till sin syrra i ansiktet med klubban och man hörde hur han träffade tanden och den gick sönder. Dom sprang därifrån och jag log inombords.
.
för säkerhetsskull|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |