Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Min sprit i baren är nästan slut, det gör mig förbannad! Samtidigt har jag en stor bunt pengar som väntar på att byta ägare på lite prylar men en av de kommande ägarna har inte bestämt sig än. Det gör mig iofs mestadels besviken men samtidigt blir jag förbannad på mig själv över att jag inte lägger undan 20k till en del av thailands-semestern i vinter :mad:
Dum som jag är så tror jag att jag har fixat fram pengar på annat vis tills dess, det är ju jääävligt lätt när man är sjukskriven....

Min sprit i baren är nästan slut, det gör mig förbannad! Samtidigt har jag en stor bunt pengar som väntar på att byta ägare på lite prylar men en av de kommande ägarna har inte bestämt sig än. Det gör mig iofs mestadels besviken men samtidigt blir jag förbannad på mig själv över att jag inte lägger undan 20k till en del av thailands-semestern i vinter :mad:
Dum som jag är så tror jag att jag har fixat fram pengar på annat vis tills dess, det är ju jääävligt lätt när man är sjukskriven....
Din sign off-text är skapligt irrelevant därmed.

Fick räkningar om skatten på trafikförsäkringarna, 178 kr att betala för bilen och 464 kr för mc:n :mad:

Kunder som får stället att se ut som ett enda stort slagfält med dissikerade muffins blandat med barnmat, dressing och snoriga servetter.:näsblod Man måste inte plocka undan efter sig, men när det kladdats både högt o lågt blir jag trött....
Ja, jag jobbar på cafe.:rolleyes:

Last edited:
Kvinna slet sönder mans pung

En 46-årig kvinna greps och anhölls på tisdagskvällen i Älvsbyn, misstänkt för grov misshandel. I fredags ska hon ha slitit sönder pungen på en man, skriver Piteå Tidningens nätupplaga.

Misshandeln ägde rum i fredags vid 21-tiden i Älvsbyn. Kvinnan tog tag i mannens pung och slet sönder den i ilska. Mannen fördes omedelbart till Sunderby sjukhus och fick sy 24 stygn.

I övrigt är uppgifterna kring händelsen knapphändiga. Det är oklart varför misshandeln inträffade och vilken relation de båda har till varandra. Mannen är på sjukhus och anmälde därför inte händelsen förrän på tisdagskvällen.

Källa: TT

Bilj*vel !:mad:

Skulle bara byta drivknutsdamask, allt har gått smärtfritt och drivknuten ska bara tillbax, 3st lager som ska in i en hållare.. AAAhhhhh har suttit en timme och försökt lirka i dom j**la lagrena,, fett upp till öronen..
Det går INTE... ska lämna in bilen för varenda liten service i fortsättningen, synd att d ska kosta så förbenat mycke pengar bara...

Sen när ja kom hem å skulle skriva av mig här, så va SH stängt för uppdatering, då höll det på att brista :huvet
Tur att ja prövade två ggr...

Precis ALLT kan fara åt helvete !!!

Jag är redigt förbannad på hur vidriga, hemska, falska och jobbiga tjejer kan vara. Fy fan. :gnissla

Hur fan man ska äta en hamburgare utan att svina ner hela käften:mad: och behöva åttitre servetter.

Jag är förbannad för att jag är förbannad nu igen. Det kan inte vara hälsosamt att vara förbannad ofta.

Grundorsaken idag är att jag i flera dagar har sprungit runt och letat efter en remiss till fajbjo doktojn. Idag hittade jag den. Jey! Jag pustar ut när jag inser att läkarbesöket inte är förrän på måndag. Jag fortsätter läsa och ínser att jag skulle befunnit mig på Vårdcentralen för att göra förbeställda prover 5-10 dagar innan det förbaskade läkarbesöket. Helvete. Ringer sjukan för att avbeställa tiden. Då är deras telefontid slut för idag. Helvetes jävla skiiiiiit.

Nu måste jag ju gå upp tidigt på måndag för att ringa ett förbaskat samtal. :mad: :rolleyes:

Jag är förbannad för att jag är förbannad nu igen. Det kan inte vara hälsosamt att vara förbannad ofta.

Grundorsaken idag är att jag i flera dagar har sprungit runt och letat efter en remiss till fajbjo doktojn. Idag hittade jag den. Jey! Jag pustar ut när jag inser att läkarbesöket inte är förrän på måndag. Jag fortsätter läsa och ínser att jag skulle befunnit mig på Vårdcentralen för att göra förbeställda prover 5-10 dagar innan det förbaskade läkarbesöket. Helvete. Ringer sjukan för att avbeställa tiden. Då är deras telefontid slut för idag. Helvetes jävla skiiiiiit.

Nu måste jag ju gå upp tidigt på måndag för att ringa ett förbaskat samtal. :mad: :rolleyes:

HAHA!!..
Nu slapp jag, nästan, skriva här....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025