Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -00
Blev inte direkt förbannad, men däremot trött-tjurig, när jag nu kom hem från jobbet o hittar nyckelknippan-m-massa-viktiga-nycklar, i min ficka:huvet . Inser att den inte hör hemma där utan hos min kollega på jobbet som behöver den ikväll när hon ska stänga---->Måste tillbaka till jobbet---->På m dunjackan igen, o ut o vänta på bussen!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag blev jävligt sne på att när jag hade packat in hela hojen, innanför bilen på tvären i garaget med milimeterpassning, glömt att sätta dit låsen. Gaaahs. Får krypa in där nästa gång jag är i garaget, peppar peppar att den står kvar då. :rolleyes:

Är även jävligt sne på att Sony PC-suite trasar ner min dator totalt och filöverföringen mellan k800skitet och datorn är så fruktansvärt bedrövligt dålig att det liknar inget annat.
 

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Snö, Minusgrader, blåst med andra ord vinterns antågande har retat upp mig i dag.
Jag hatar vintern, finns fan inte ett enda positivt att säga om just vintern.
5månaders plågeri är vad det är.:mad:
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Ja, fy faaan vad jag va förbannad på vädret inatt o imorse..
bara skrek som en dåre på vädret såfort jag satte mig i bilen varje gång jag vart ute o gjort nåt när ja jobbade.. gaah :mad: :mad:
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Jag är också aRj på vädret! :mad:
Jag var ute och boxade det på lunchen och lite i eftermiddags.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nu blev jag satans förbannad på den däringa jävla skitlåten! I wish I was a punkrocker.... Bla bla bla. FJOLLA! RÄPA! APA! SÄRKLOT! SÄRRING! IDIOT! SKRÄPLÅTSÅNGERSKA!

SÅ fruktansvärt dålig den är. Jag borde nästan skriva i hypokondritråden att jag är allergisk mot den!

:whina

Edit: Sandü Tom hette visst "artisten".
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
hållundan skrev:
2584470 Nu blev jag satans förbannad på den däringa jävla skitlåten! I wish I was a punkrocker.... Bla bla bla. FJOLLA! RÄPA! APA! SÄRKLOT! SÄRRING! IDIOT! SKRÄPLÅTSÅNGERSKA!
SÅ fruktansvärt dålig den är. Jag borde nästan skriva i hypokondritråden att jag är allergisk mot den!
:whina

Den är ju skitbra :rock
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Josefine* skrev:
2584341 Blev inte direkt förbannad, men däremot trött-tjurig, när jag nu kom hem från jobbet o hittar nyckelknippan-m-massa-viktiga-nycklar, i min ficka:huvet . Inser att den inte hör hemma där utan hos min kollega på jobbet som behöver den ikväll när hon ska stänga---->Måste tillbaka till jobbet---->På m dunjackan igen, o ut o vänta på bussen!


Hehe..det har jag gjort med nycklarna till medicinskåpet..fast låst in dom med min uniform (i mitt skåp) och åkt hem..3 mil:näsblod
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Igår blev jag förbannad på min chef. Han bad mig att inte komma till jobbet orakad. Så jag kom inte till jobbet orakad. Men håret i ansiktet är kvar. :FU
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Att jag har två tentor på månd, 09-19. Samt en på tisd.
Har pluggat snudd på 12h om dagen 7 dagar i veckan i tre veckor, en hel del innan dess, och ändå behöver jag tur för att klara dom. :fattartil :huvet
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Vädret, igen.
Varför måste det blåsa så jefla mycket att det känns som man får nubb i ansiktet?

Körde fast med bilen för första gången idag med, hemma på gården, ca 3 meter ifrån min plats där den brukar stå. Perfekt :gnissla
 

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Järfälla
Hoj
En fuling
1) Dessa mongon i trafiken. Dubbdäck på för i helvete!

Audi TT:n på den här bilden har snurrat ca 4 varv utan att ha rört sig ur fläcken. Imponerande tålamod. Eller ungefär samma intelligens som en myra.

2) Och min mobilkamera är skit!
 

Bifogat

  • Bild(19).jpg
    Bild(19).jpg
    95.9 KB · Visningar: 143

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Mattias skrev:
2584561 Igår blev jag förbannad på min chef. Han bad mig att inte komma till jobbet orakad. Så jag kom inte till jobbet orakad. Men håret i ansiktet är kvar. :FU

Måste man raka benen på er arbetsplats?:D

Han är skum din chef.:D
 

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Att glömma att det var idag vi skulle vara ute och jobba.. komma till jobbet och veta att hela vinterkittet står hemma och här ligger jag i snålblåsten / snöstormen på ett öppet fält och lägger golvvärme och allt är bara helvete och kallt!


Känns rätt milt iof när man tänker på de i besättningen på båten som sjunker mellan öland och gotland.. det måste vara helvetet.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top