Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Blev inte direkt förbannad, men däremot trött-tjurig, när jag nu kom hem från jobbet o hittar nyckelknippan-m-massa-viktiga-nycklar, i min ficka:huvet . Inser att den inte hör hemma där utan hos min kollega på jobbet som behöver den ikväll när hon ska stänga---->Måste tillbaka till jobbet---->På m dunjackan igen, o ut o vänta på bussen!

Jag blev jävligt sne på att när jag hade packat in hela hojen, innanför bilen på tvären i garaget med milimeterpassning, glömt att sätta dit låsen. Gaaahs. Får krypa in där nästa gång jag är i garaget, peppar peppar att den står kvar då. :rolleyes:

Är även jävligt sne på att Sony PC-suite trasar ner min dator totalt och filöverföringen mellan k800skitet och datorn är så fruktansvärt bedrövligt dålig att det liknar inget annat.

Snö, Minusgrader, blåst med andra ord vinterns antågande har retat upp mig i dag.
Jag hatar vintern, finns fan inte ett enda positivt att säga om just vintern.
5månaders plågeri är vad det är.:mad:

Ja, fy faaan vad jag va förbannad på vädret inatt o imorse..
bara skrek som en dåre på vädret såfort jag satte mig i bilen varje gång jag vart ute o gjort nåt när ja jobbade.. gaah :mad: :mad:

Jag är också aRj på vädret! :mad:
Jag var ute och boxade det på lunchen och lite i eftermiddags.

Nu blev jag satans förbannad på den däringa jävla skitlåten! I wish I was a punkrocker.... Bla bla bla. FJOLLA! RÄPA! APA! SÄRKLOT! SÄRRING! IDIOT! SKRÄPLÅTSÅNGERSKA!

SÅ fruktansvärt dålig den är. Jag borde nästan skriva i hypokondritråden att jag är allergisk mot den!

:whina

Edit: Sandü Tom hette visst "artisten".

hållundan skrev:
2584470 Nu blev jag satans förbannad på den däringa jävla skitlåten! I wish I was a punkrocker.... Bla bla bla. FJOLLA! RÄPA! APA! SÄRKLOT! SÄRRING! IDIOT! SKRÄPLÅTSÅNGERSKA!
SÅ fruktansvärt dålig den är. Jag borde nästan skriva i hypokondritråden att jag är allergisk mot den!
:whina

Den är ju skitbra :rock

Josefine* skrev:
2584341 Blev inte direkt förbannad, men däremot trött-tjurig, när jag nu kom hem från jobbet o hittar nyckelknippan-m-massa-viktiga-nycklar, i min ficka:huvet . Inser att den inte hör hemma där utan hos min kollega på jobbet som behöver den ikväll när hon ska stänga---->Måste tillbaka till jobbet---->På m dunjackan igen, o ut o vänta på bussen!

Hehe..det har jag gjort med nycklarna till medicinskåpet..fast låst in dom med min uniform (i mitt skåp) och åkt hem..3 mil:näsblod

Igår blev jag förbannad på min chef. Han bad mig att inte komma till jobbet orakad. Så jag kom inte till jobbet orakad. Men håret i ansiktet är kvar. :FU

Att jag har två tentor på månd, 09-19. Samt en på tisd.
Har pluggat snudd på 12h om dagen 7 dagar i veckan i tre veckor, en hel del innan dess, och ändå behöver jag tur för att klara dom. :fattartil :huvet

Vädret, igen.
Varför måste det blåsa så jefla mycket att det känns som man får nubb i ansiktet?

Körde fast med bilen för första gången idag med, hemma på gården, ca 3 meter ifrån min plats där den brukar stå. Perfekt :gnissla

1) Dessa mongon i trafiken. Dubbdäck på för i helvete!

Audi TT:n på den här bilden har snurrat ca 4 varv utan att ha rört sig ur fläcken. Imponerande tålamod. Eller ungefär samma intelligens som en myra.

2) Och min mobilkamera är skit!

Bifogat

• Bild(19).jpg
    Bild(19).jpg
    95.9 KB · Visningar: 143
Mattias skrev:
2584561 Igår blev jag förbannad på min chef. Han bad mig att inte komma till jobbet orakad. Så jag kom inte till jobbet orakad. Men håret i ansiktet är kvar. :FU

Måste man raka benen på er arbetsplats?:D

Han är skum din chef.:D

Att glömma att det var idag vi skulle vara ute och jobba.. komma till jobbet och veta att hela vinterkittet står hemma och här ligger jag i snålblåsten / snöstormen på ett öppet fält och lägger golvvärme och allt är bara helvete och kallt!

Känns rätt milt iof när man tänker på de i besättningen på båten som sjunker mellan öland och gotland.. det måste vara helvetet.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma