Vad gillar ni nya Sh.com?

Affe_R1 skrev:
Jag tycker att inställningarna i "min profil" har blivit bättre :Bugar

Jag saknar dock "buddie" listan där man ser vilka polare som är online :gråta :6surkart
det har du nu istället med "+"framför dina polers i forumets start..
/z

Ser bra ut..

Måste dock nu logga in varje gång jag starter sporthoj! Tidligra var jag inloggat på mina 2 datorer når blott jag drog igång sporthoj - ska kolla lite va felet ka vara!!Har checkmarked att den ska komma ihåg mig..

zeal skrev:
det har du nu istället med "+"framför dina polers i forumets start..
/z
Personligen tycker jag att den lösningen suuger...

Om "nicket" skulle ha en annan färg så är det helt okej,
men det lilla fjöniga + tecknet bland alla inloggade ger jag inte mycke för :7peta

(Ta inte illa upp Swedie, med lite kritik så kan det ju bara bli bättre :tummenupp )

Last edited:
Galne Dansken skrev:
Ser bra ut..

Måste dock nu logga in varje gång jag starter sporthoj! Tidligra var jag inloggat på mina 2 datorer når blott jag drog igång sporthoj - ska kolla lite va felet ka vara!!Har checkmarked att den ska komma ihåg mig..
Testa med att ta bort gamla cookies och logga in igen.

JoS skrev:
Testa med att ta bort gamla cookies och logga in igen.

Det räckte med att ta bort en kaka som hetter "sporthoj.com" - den skapas inte på nytt, men gör att man kan logga in som vanligt per automatik. Den blockerar annars de nya kakor som heter "www.sporthoj.com" (företrädesordningen har med DNS-hierarki att göra).

Svårare än så är det inte...

TomK skrev:
Det räckte med att ta bort en kaka som hetter "sporthoj.com" - den skapas inte på nytt, men gör att man kan logga in som vanligt per automatik. Den blockerar annars de nya kakor som heter "www.sporthoj.com" (företrädesordningen har med DNS-hierarki att göra).

Svårare än så är det inte...

Det är endå min personliga uppfattning att Hr. Jos är GENIAL - och att Hr. Jos, har formulerat recepten: Intelligent, Pädagogisk och Lätt för en dansk att fatta.

Nu fungerar Min sportrapporthoj igen..

Tick tack - imorn ska jag inte på krogen - men, till MC-Poolen och höra om hur man ska ta sin MC-hat på ordentligt - så att man inte får skador skador i skallen.. :död

wee! idag funkar det med färgerna ;p vitt är det nu ...
på svart bakgrund.
berodde nog på att det snöade lite över natten *ler*

/z

Ahh. Det är inte lätt att bli ödmjuk när Dansken kallar mig GENIAL. :brynad Det tackar man för.

Pingvinen skall vara okysst.

Edit: Jag blev tvungen att ändra tyst till okysst efterssom TT ändrat mitt meddelande... Allt bara för att sabba för henne! :crash

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage