zeal
102.99dB är inte 103dB
det har du nu istället med "+"framför dina polers i forumets start..Affe_R1 skrev:Jag tycker att inställningarna i "min profil" har blivit bättre![]()
Jag saknar dock "buddie" listan där man ser vilka polare som är online![]()
![]()
/z
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det har du nu istället med "+"framför dina polers i forumets start..Affe_R1 skrev:Jag tycker att inställningarna i "min profil" har blivit bättre![]()
Jag saknar dock "buddie" listan där man ser vilka polare som är online![]()
![]()
Personligen tycker jag att den lösningen suuger...zeal skrev:det har du nu istället med "+"framför dina polers i forumets start..
/z
Testa med att ta bort gamla cookies och logga in igen.Galne Dansken skrev:Ser bra ut..
Måste dock nu logga in varje gång jag starter sporthoj! Tidligra var jag inloggat på mina 2 datorer når blott jag drog igång sporthoj - ska kolla lite va felet ka vara!!Har checkmarked att den ska komma ihåg mig..
JoS skrev:Testa med att ta bort gamla cookies och logga in igen.
TomK skrev:Det räckte med att ta bort en kaka som hetter "sporthoj.com" - den skapas inte på nytt, men gör att man kan logga in som vanligt per automatik. Den blockerar annars de nya kakor som heter "www.sporthoj.com" (företrädesordningen har med DNS-hierarki att göra).
Svårare än så är det inte...

Galne Dansken skrev:Hr. Jos är GENIAL
Det tackar man för.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|