Vad gillar ni nya Sh.com?

Affe_R1 skrev:
Jag tycker att inställningarna i "min profil" har blivit bättre :Bugar

Jag saknar dock "buddie" listan där man ser vilka polare som är online :gråta :6surkart
det har du nu istället med "+"framför dina polers i forumets start..
/z
 
Ser bra ut..

Måste dock nu logga in varje gång jag starter sporthoj! Tidligra var jag inloggat på mina 2 datorer når blott jag drog igång sporthoj - ska kolla lite va felet ka vara!!Har checkmarked att den ska komma ihåg mig..
 
zeal skrev:
det har du nu istället med "+"framför dina polers i forumets start..
/z
Personligen tycker jag att den lösningen suuger...

Om "nicket" skulle ha en annan färg så är det helt okej,
men det lilla fjöniga + tecknet bland alla inloggade ger jag inte mycke för :7peta

(Ta inte illa upp Swedie, med lite kritik så kan det ju bara bli bättre :tummenupp )
 
Last edited:
Galne Dansken skrev:
Ser bra ut..

Måste dock nu logga in varje gång jag starter sporthoj! Tidligra var jag inloggat på mina 2 datorer når blott jag drog igång sporthoj - ska kolla lite va felet ka vara!!Har checkmarked att den ska komma ihåg mig..
Testa med att ta bort gamla cookies och logga in igen.
 
JoS skrev:
Testa med att ta bort gamla cookies och logga in igen.

Det räckte med att ta bort en kaka som hetter "sporthoj.com" - den skapas inte på nytt, men gör att man kan logga in som vanligt per automatik. Den blockerar annars de nya kakor som heter "www.sporthoj.com" (företrädesordningen har med DNS-hierarki att göra).

Svårare än så är det inte...
 
TomK skrev:
Det räckte med att ta bort en kaka som hetter "sporthoj.com" - den skapas inte på nytt, men gör att man kan logga in som vanligt per automatik. Den blockerar annars de nya kakor som heter "www.sporthoj.com" (företrädesordningen har med DNS-hierarki att göra).

Svårare än så är det inte...

Det är endå min personliga uppfattning att Hr. Jos är GENIAL - och att Hr. Jos, har formulerat recepten: Intelligent, Pädagogisk och Lätt för en dansk att fatta.

Nu fungerar Min sportrapporthoj igen..

Tick tack - imorn ska jag inte på krogen - men, till MC-Poolen och höra om hur man ska ta sin MC-hat på ordentligt - så att man inte får skador skador i skallen.. :död
 
wee! idag funkar det med färgerna ;p vitt är det nu ...
på svart bakgrund.
berodde nog på att det snöade lite över natten *ler*

/z
 
Ahh. Det är inte lätt att bli ödmjuk när Dansken kallar mig GENIAL. :brynad Det tackar man för.

Pingvinen skall vara okysst.

Edit: Jag blev tvungen att ändra tyst till okysst efterssom TT ändrat mitt meddelande... Allt bara för att sabba för henne! :crash
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top